Infografika: Nejefektivnější časy pro publikování příspěvků na sociálních sítích v roce 2021

16. 2. 2021 | Milada Zemanová
Každá sociální síť je individuální, a tak je potřeba k ní přistupovat. Na Facebooku si vedou nejlépe příspěvky publikované v odpoledních hodinách a všedních dnech, na Instagramu uživatelé nejsou příliš aktivní v neděli a LinkedIn je zase populární dopoledne.

Pokud spravujete sociální sítě a hledáte způsoby, jak zvýšit engagement příspěvků, pak jste jistě přemýšleli nad nejlepšími časy pro publikaci příspěvků. Společnost Oberlo připravila přehlednou infografiku, ve které se zaměřila právě na efektivní publikační časy. Ve svém reportu se zabývá sociálními sítěmi Instagram, Facebook, Twitter, LinkedIn, Pinterest a YouTube.

Každá sociální síť je odlišná a praktiky fungující na Facebooku nejsou shodné například jako ty na Instagramu.

Instagramu vévodí obědová pauza a podvečer

Z dat vyplývá, že největší engagement zaznamenaly příspěvky publikované během obědové pauzy. Tedy v čase mezi 11. a 13. hodinou. Případně po práci, tedy mezi 19. a 21. hodinou. Většina uživatelů Instagramu na něj přichází z mobilního telefonu a prohlížení feedu se nevěnují během pracovních hodin.

Nejlepší dny pro publikaci příspěvků jsou pondělí, středa a čtvrte k. Naopak nejhorším dnem je podle společnosti Oberlo neděle.

Na Facebooku nepublikujte v úterý

Facebookové příspěvky získají nejvíce zhlédnutí, pokud jsou publikovány v pracovní dny, v době mezi 13. a 16. hodinou. Tento čas je ideální pravděpodobně z toho důvodu, že uživatelé Facebooku na něm rádi tráví čas v pracovní době. Jako zcela nejlepší čas se ovšem ukázala neděle v 15 hodin.

Efektivní dny pro publikaci na Facebooku jsou čtvrtek, pátek, sobota a neděle. Nejhorším dnem je úterý. A příspěvky publikované o víkendu získávají největší míru engagementu.

Toto není paywall.

Je skvělé, že odebíráte náš newsletter s přehledem toho nejlepšího z Marketing Journalu. Děkujeme za to! Aktualizací svého účtu provedete registraci do prémiového členství, s nímž můžete nadále číst bez omezení všechny články na našem webu.

Nic vás to nebude stát a jsou s tím spojené jen samé výhody.

S prémiovým členstvím získáte zdarma:

  • přístup k tomuto článku;
  • přístup k veškerému prémiovému obsahu;
  • a navíc zajímavé slevy na marketingové workshopy.

Vyplňte registrační formulář níže a budeme vědět o tom, pro koho píšeme a co vás nejvíc zajímá.


Napište prosím e-mailovou adresu, na kterou vám již chodí newsletter Marketing Journalu. Pomůžete nám tak váš účet spárovat.


Na Marketing Journalu vás zajímají témata:


Jak byste definovali hlavní náplň vaší práce?


Kolik let jste v oboru?


Pracujete primárně jako:   



Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?



Sdílejte tento článek:
Podobné články: