Instagram zavádí spoluautorství příspěvků, nové hudební vychytávky pro Reels a další funkce

21. 10. 2021 | Beáta Vaňková
Instagram oznámil řadu nových užitečných funkcí. Patří mezi ně spoluautorství příspěvků Collabs, fundraising pro neziskové organizace a nové hudební efekty pro Reels. Konečně se také dočkáme zveřejňování příspěvků z desktopu.

Instagram oznámil řadu nových funkcí. Nejzajímavější se zdá  funkce „Collabs", která umožňuje dvěma uživatelům spoluautorství jednoho příspěvku ve feedu nebo Reels. Uživatelé také budou moci konečně zveřejňovat fotografie a videa i z desktopu. Kromě těchto novinek testuje nový způsob, jak k příspěvku přidat neziskovou sbírku a spouští nové hudební efekty pro Reels. Pojďme se na novinky podívat blíže.

Nová funkce Collabs

Nová funkce Collabs efektivně umožňuje dvěma účtům spoluvytvářet příspěvek nebo Reels, které se budou zobrazovat oběma skupinám sledujících a budou sdílet stejné vlákno komentářů, stejně jako počty zobrazení a lajků. Funkce Collabs se spouští u označování a druhý účet musí pozvání přijmout.

Ačkoli Instagram oznamuje test teprve nyní, mnoho uživatelů tuto funkci v aplikaci již zaznamenalo. Společnost totiž zahájila globální testování této funkce v malém měřítku již v červenci. Tehdy Instagram uvedl, že k této funkci bude mít přístup pouze malý počet lidí, a neuvedl, kdy bude zavedena v širším měřítku.

Zveřejňování příspěvků z desktopu

Po omezenějším testování na začátku tohoto roku Instagram konečně zavádí možnost zveřejňování fotografií a videí, které jsou kratší než jednu minutu, z desktopových prohlížečů.

Toto není paywall.

Je skvělé, že odebíráte náš newsletter s přehledem toho nejlepšího z Marketing Journalu. Děkujeme za to! Aktualizací svého účtu provedete registraci do prémiového členství, s nímž můžete nadále číst bez omezení všechny články na našem webu.

Nic vás to nebude stát a jsou s tím spojené jen samé výhody.

S prémiovým členstvím získáte zdarma:

  • přístup k tomuto článku;
  • přístup k veškerému prémiovému obsahu;
  • a navíc zajímavé slevy na marketingové workshopy.

Vyplňte registrační formulář níže a budeme vědět o tom, pro koho píšeme a co vás nejvíc zajímá.


Napište prosím e-mailovou adresu, na kterou vám již chodí newsletter Marketing Journalu. Pomůžete nám tak váš účet spárovat.


Na Marketing Journalu vás zajímají témata:


Jak byste definovali hlavní náplň vaší práce?


Kolik let jste v oboru?


Pracujete primárně jako:   



Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?



Štítky dokumentu: Instagram
Sdílejte tento článek:
Podobné články: