iPhone 12 udělá filmového génia z každého

5. 11. 2020 | Milada Zemanová
Běžící koňské stádo, útěk městem či automobilová honička. Ve filmu je prostě možné vše a nový klip od Applu to potvrzuje. Díky telefonu iPhone 12 Pro vznikly záběry, které by se na filmovém plátně rozhodně neztratily.

Abyste se stali skvělým filmařem, musíte překonat dvě překážky: potřebujete talent a také pořádnou výbavu. Tedy platilo to donedávna. Dnes postačí i talent a ta věc ve vaší kapse, s kterou procházíte web a aplikace a občas s ní telefonujete. Alespoň v případě, že je vaším smartphonem Apple iPhone 12 Pro s technologií Dolby Vision.

Minutová reklama od společnosti Apple s názvem Make Movies like The Movies je povedenou ódou na improvizované natáčení filmů, které ovšem dosahuje kvality profesionálů. Režisérka Kim Gehrig do tohoto klipu poskládala záběry na jiné režiséry, kteří si točí vlastní snímky. Všichni samozřejmě pomocí iPhonu 12 Pro. Telefon využívá hned několika užitečných funkcí, díky kterým mohou vzniknout záběry hodné stříbrného plátna.

Reklamy, za kterými stojí Kim Gehrig, jsou známé svou nápaditostí i řemeslným umem. A tento nový spot propagující iPhonu 12 Pro rozhodně není výjimkou. Kim v něm kombinuje napětí, inspiraci i komediální prvky. To vše v záběrech, které klidně mohly být vystřižené z hollywoodských filmů. Což není překvapením, obzvláště když se za kameru postavil Linus Sandgren, držitel Oscara za film La La Land.

Celý spot můžete zhlédnout níže.

Mimochodem, všimli jste si, že téměř každý v tomto reklamním klipu má přes ústa roušku či šátek? Přirozeně se tak dostala do reklamy připomínka na současnou koronavirovou situaci, která žádným způsobem neruší celkový dojem.

Další výjimečné práce Kim Gehrig

Práce Kim Gehrig je v posledních letech nepřehlédnutelná a tato nadaná režisérka stojí za řadou velmi zajímavých reklam. Výběr těch skutečně povedených si můžete prohlédnout níže.

Kim Gehrig dokáže vytvořit audiovizuální zážitek snad z čehokoliv. Potvrdila to například v reklamě na máslo Lurpak. Příběh o snadné roztíratelnosti másla je vyprávěn pomocí příběhu ženy, která se ráno narychlo vypravuje do práce. Jde zleva doprava při fénování vlasů, aplikování rtěnky, nalévání kávy nebo putování praskliny po povrchu rozklepávaného vejce.

Další z ikonických reklam vznikla ve spolupráci s obchodním řetězcem John Lewis. Společně vytvořili dojemný vánoční příběh. Ten vypráví o malé holčičce, která objeví skrze astronomický dalekohled na Měsíci starého muže. K Vánocům mu pak dokáže po několika marných pokusech doručit s pomocí balónu dalekohled.

Toto není paywall.

Registrujte se zcela zdarma a získáte:

  • přístup k tomuto článku;
  • přístup k veškerému prémiovému obsahu;
  • každotýdenní newsletter s přehledem toho nejlepšího;
  • možnost soutěžit o zajímavé ceny;
  • a navíc zajímavé slevy na marketingové workshopy.

Vyplňte registrační formulář níže a budeme vědět o tom, pro koho píšeme a co vás nejvíc zajímá.


Na Marketing Journalu vás zajímají témata:


Jak byste definovali hlavní náplň vaší práce?


Kolik let jste v oboru?


Pracujete primárně jako:   



Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?



Štítky dokumentu: Kreativní reklama
Sdílejte tento článek:
Podobné články: