Islandská kampaň na podporu turismu se stala virální. Utahuje si z Marka Zuckerberga a jeho virtuálního světa Metaverse

16. 11. 2021 | Beáta Vaňková
Island zveřejnil reklamní kampaň na podporu turismu, která zesměšňuje koncept Metaverse od Facebooku. Spíše než na virtuální realitu se zaměřujeme na všechny neuvěřitelné věci, které si můžete užít v reálném životě na Islandu.

Před necelými třemi týdny Mark Zuckerberg oznámil změnu jména společnosti Facebook na Meta. Představil přitom Metaverse, nový sociální ekosystém pro virtuální realitu budoucnosti, do kterého plánuje jen tento rok investovat 10 miliard dolarů. Video, ve kterém Zuckerberg tyto změny představoval bylo tak nereálné, že se rychle stalo terčem posměchu na internetu. Vtipně se toho zhostila marketingová kampaň „Icelandverse” na podporu cestovního ruchu na Islandu.

Toto není paywall.

Registrujte se zcela zdarma a získáte:

  • přístup k tomuto článku;
  • přístup k veškerému prémiovému obsahu;
  • každotýdenní newsletter s přehledem toho nejlepšího;
  • možnost soutěžit o zajímavé ceny;
  • a navíc zajímavé slevy na marketingové workshopy.

Vyplňte registrační formulář níže a budeme vědět o tom, pro koho píšeme a co vás nejvíc zajímá.


Na Marketing Journalu vás zajímají témata:


Jak byste definovali hlavní náplň vaší práce?


Kolik let jste v oboru?


Pracujete primárně jako:   



Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?



Štítky dokumentu: Budování značky
Sdílejte tento článek:
Podobné články: