John Lewis přichází s vánoční reklamou o mimozemské návštěvě

4. 11. 2021 | Petr Michl
Sezóna vánočních reklam budiž zahájena. Je tu letošní reklama od John Lewis.

 

Vánoční reklama britského obchodního řetězce John Lewis tradičně startuje sezónu podobně laděných spotů a obvykle mezi nimi patří do samé elity i v celosvětovém srovnání. Letošní počin nazvaný Unexpected Guest (Nečekaný návštěvník) je již na světě a částečně v něm přistál v neidentifikovatelném létajícím objektu. Pojednává totiž o přátelství chlapce Nathana a mimozemšťanky, které havarovalo UFO v lese poblíž jeho bydliště.

Mimozemšťanka Sky nepatří mezi ty druhy „emzáků“, co chtějí lidi jako nižší formy života zajmout, unést a pitvat. Naopak ji zajímají naše vánoční zvyky a Nathan ji do lesa přinese vánoční ozdoby, aby ji nakonec i ozdobil jeden z tamních stromů. Představí ji vánoční dekorace na domech a donese ji i tradiční britské vánoční koláče. Asi ale všichni tušíte, jak tento příběh skončí…

Sky odlétá a navrací se na svou planetu, dostane ale na památku svítící vánoční svetr, Nathan pak polibek. Dvouminutový výpravný spot z dílny agentury Adam&Eve/DDB zdobí herecké výkony obou hlavních představitelů a dobře mu slouží i soundtrack v podobě písně Together in Electric Dreams přezpívané Lolou Young.

Claire Pointon, zastávající v John Lewis pozici Director of Customer, uvedla:

„Není nic kouzelnějšího, než poprvé objevit radost z Vánoc a užít si oblíbené sváteční chvíle se svými blízkými. Po posledních 18 měsících jsme chtěli, aby to naše reklama skutečně oslavila, protože se těšíme na lepší budoucnost. Víme, že naši zákazníci se na letošní sváteční období těší více než kdy jindy, protože se znovu setkávají s rodinou a přáteli. Prostřednictvím příběhu Sky a Nathana oslavujeme přátelství a připomínáme si radost z prvního prožití Vánoc."

Pády UFO v Londýně a Newcastlu

Reklama od John Lewis není malou událostí a jistě si zaslouží nějaký teaser. A o něj se tentokrátpostarali ve skutečně hmatatelné podobě. V Londýně havarovalo UFO.  

Toto není paywall.

Je skvělé, že odebíráte náš newsletter s přehledem toho nejlepšího z Marketing Journalu. Děkujeme za to! Aktualizací svého účtu provedete registraci do prémiového členství, s nímž můžete nadále číst bez omezení všechny články na našem webu.

Nic vás to nebude stát a jsou s tím spojené jen samé výhody.

S prémiovým členstvím získáte zdarma:

  • přístup k tomuto článku;
  • přístup k veškerému prémiovému obsahu;
  • a navíc zajímavé slevy na marketingové workshopy.

Vyplňte registrační formulář níže a budeme vědět o tom, pro koho píšeme a co vás nejvíc zajímá.


Napište prosím e-mailovou adresu, na kterou vám již chodí newsletter Marketing Journalu. Pomůžete nám tak váš účet spárovat.


Na Marketing Journalu vás zajímají témata:


Jak byste definovali hlavní náplň vaší práce?


Kolik let jste v oboru?


Pracujete primárně jako:   



Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?



Sdílejte tento článek:
Podobné články: