Kanadská Pizza Pizza změnila krabici na stolní basketbalovou hru

21. 1. 2020 | Petr Michl
Kanadský řetězec povýšil své sponzorství týmu NBA Toronto Raptors vytvořením krabice na pizzu, z které uděláte basketbalové hřiště.

Rčení „think outside the box“ je v marketingovém světě nadužívané, ale nevíme, kdy by mělo být patřičnější než u kreativy, která povýší obyčejnou krabici. Když vám prozradíme, že jde o počin od společnosti Pizza Pizza je asi jasné, o jaké krabici se bavíme. Díky několika promyšleným zásahům se ale může proměnit na stolní basketbalovou hru.

Kanadská značka Pizza Pizza je sponzorem týmu NBA Toronto Raptors již od roku 1999. Jejím oblíbeným pravidlem v rámci tohoto sponzorství je například to, že dává zákazníkům dílek pizzy navíc pokaždé, když Raptors skórují více než 100 bodů ve vítězném zápase. Naposledy ale creative director interního marketingového týmu, Raymond Luk, vytvořil krabici, která jde přeměnit ve stolní hřiště s basketbalovým košem.

Jde o gamifikaci zážitku spojeného se sledováním basketballu a pojídání pizzy. Dle vyjádření CEO Pizza Pizza pro Strategy Online, Paula Goddarda, jde o nový způsob, jak spojit dohromady pozitivní emoce, které lidé zažívají při těchto dvou činnostech. 

Krabice připomínající číslovkou 25 čtvrtstoletí existence týmu Toronto Raptors byly k dispozici v limitované edici na konci minulého roku.

Na Play Off NHL všichni v bílém

Není to ale první vynalézavý sponzoring od Pizza Pizza. Společnost má své pobočky také ve Winnipegu, kde hrají NHL tamní Jets. Když se loni na jaře dostali do vyřazovací části nejlepší hokejové ligy světa, připravili si „Pizzaři“ speciální změnu brandingu.

Toto není paywall.

Je skvělé, že odebíráte náš newsletter s přehledem toho nejlepšího z Marketing Journalu. Děkujeme za to! Aktualizací svého účtu provedete registraci do prémiového členství, s nímž můžete nadále číst bez omezení všechny články na našem webu.

Nic vás to nebude stát a jsou s tím spojené jen samé výhody.

S prémiovým členstvím získáte zdarma:

  • přístup k tomuto článku;
  • přístup k veškerému prémiovému obsahu;
  • a navíc zajímavé slevy na marketingové workshopy.

Vyplňte registrační formulář níže a budeme vědět o tom, pro koho píšeme a co vás nejvíc zajímá.


Napište prosím e-mailovou adresu, na kterou vám již chodí newsletter Marketing Journalu. Pomůžete nám tak váš účet spárovat.


Na Marketing Journalu vás zajímají témata:


Jak byste definovali hlavní náplň vaší práce?


Kolik let jste v oboru?


Pracujete primárně jako:   



Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?



Štítky dokumentu: Kreativní inspirace
Sdílejte tento článek:
Podobné články: