Kanadský paralympijský výbor představuje speciální edicí LEGO postaviček se zdravotním postižením

30. 8. 2021 | Kristýna Vozková
Kanadský paralympijský výbor a kreativní agentura BBDO využívají kostek LEGO k šíření silného poselství. Kolekce handicapovaných panáčků má pomoci k začlenění handikepovaných do společnosti.

Podobu všemi milovaných kostek LEGO na sebe vzala již celá řada oblíbených postaviček. Nyní přichází Kanadský paralympijský výbor (CPC) s paralympijskou edicí s názvem „Para Expansion Pack“. Set obsahuje celkem jedenáct postaviček se zdravotním postižením a devět představujících paralympijské sporty. Naleznete v něm panáčky s disproporčními a protetickými končetinami, běžeckými protézami nebo basketbalovým invalidním vozíkem. Každý komponent je navržen tak, aby pasoval na již existující sady od LEGO. 

Toto není paywall.

Je skvělé, že odebíráte náš newsletter s přehledem toho nejlepšího z Marketing Journalu. Děkujeme za to! Aktualizací svého účtu provedete registraci do prémiového členství, s nímž můžete nadále číst bez omezení všechny články na našem webu.

Nic vás to nebude stát a jsou s tím spojené jen samé výhody.

S prémiovým členstvím získáte zdarma:

  • přístup k tomuto článku;
  • přístup k veškerému prémiovému obsahu;
  • a navíc zajímavé slevy na marketingové workshopy.

Vyplňte registrační formulář níže a budeme vědět o tom, pro koho píšeme a co vás nejvíc zajímá.


Napište prosím e-mailovou adresu, na kterou vám již chodí newsletter Marketing Journalu. Pomůžete nám tak váš účet spárovat.


Na Marketing Journalu vás zajímají témata:


Jak byste definovali hlavní náplň vaší práce?


Kolik let jste v oboru?


Pracujete primárně jako:   



Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?



Štítky dokumentu: Budování značky
Sdílejte tento článek:
Podobné články: