KFC = Kompletní Flirtovací Cimra? Zalaškujte si s kuřetem v luxusním hotelovém pokoji

13. 3. 2020 | Aneta Birnerová
Když španělé myslí na fastfood, preferují asijské jídlo místo grilovaného kuřete. Když španělé řeknou KFC, zvou vás na intimní hrátky – a ne na rodinný oběd. Jak je to možné?

Společnost KFC nebyla spokojena se svou situací na španělském trhu. Zdá se, že lidé preferují jiné způsoby rychlého občerstvení a na grilované kuře zapomínají. Jak je tedy možné, že se značka „KFC” tak často objevuje ve španělských tweetech? 

Tady totiž nese úplně jiný význam. Jde o pozvánku na rande se „štastným koncem”. Společnost KFC se tedy rozhodla přistoupit na tuto hru a ve spolupráci s reklamní agenturou PS21 pozvala mladé páry do luxusního hotelového pokoje.

Obsah pro 18+ : „Zvu tě na KFC”

Křupavá kůžička od KFC se na španělském slunci peče dozlatova zcela zbytečně. Lidé jsou zde v rámci fastfoodu zvyklí na burgery, hranolky, či asijské jídlo.

Společnost se tedy rozhodla místo agresivní plošné reklamy dát prostor navázání kontaktu s mladší generací, která už zkratku KFC má ve svém slovníku. Bohužel ne jako pozvánku na fastfood ale na fastlove: instantní milostné hrátky, nebo tzv. rychlovky. Zvu tě na KFC tedy znamená:

  • Know each other, Fuck each other and Cum together (Známe se, vlezeme do postele a společně vystoupíme na vrchol.)
  • Know my door, Fuck me in my bed. Ciao (Zvonec, sex, konec.)

Když je nepřeškolíš, přidej se k nim

KFC se tedy v rámci komunikační strategie zaměřilo na Twitter, kde se takové nabídky kumulovaly. 

Zde značka rozjela svou výzvu, ve které zvala uživatele nejoriginálnějších akronymů do luxusního pokoje pro dva v centru Madridu. 

A to celé ve velkém KFC stylu. Od polštářků s logem fastfoodu přes župany až po kondomy. Samozřejmostí je také exkluzivní kuřecí menu. 

Prohlédněte si hotelový pokoj v následující case study popisující průběh kampaně: 

Toto není paywall.

Registrujte se zcela zdarma a získáte:

  • přístup k tomuto článku;
  • přístup k veškerému prémiovému obsahu;
  • každotýdenní newsletter s přehledem toho nejlepšího;
  • možnost soutěžit o zajímavé ceny;
  • a navíc zajímavé slevy na marketingové workshopy.

Vyplňte registrační formulář níže a budeme vědět o tom, pro koho píšeme a co vás nejvíc zajímá.


Na Marketing Journalu vás zajímají témata:


Jak byste definovali hlavní náplň vaší práce?


Kolik let jste v oboru?


Pracujete primárně jako:   



Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?



Štítky dokumentu: Kreativní reklama Twitter
Sdílejte tento článek:
Podobné články: