Knihkupectví se v době karantény změnilo na cestovku. Zvýšilo své prodeje o 200 %

5. 6. 2020 | Kristýna Vozková
Co láká v době koronavirové všechny nejvíc? Cestování. Knihkupectví The Wild Detectives se tak naoko proměnilo v cestovní kancelář. Místo zájezdu do světových metropolí však stránky vedly na soupis knih, které se k danému místu vztahují.

Mnoho českých knihkupců bralo období karantény jako vyloženě likvidační rozsudek, s kterým se toho nedá moc dělat. Knihkupectví a kavárna The Wild Detectives z texaského Dallasu se ale v době největšího marasmu změnilo na cestovní kancelář. Že to je z bláta do louže? Pomohlo jim to navýšit prodeje knih o 200 %.

Na konci dubna na svém facebookovém profilu zveřejnili The Wild Detectives oficiální prohlášení, ve kterém stálo, že s ohledem na to, že teď chtějí všichni cestovat, ruší oblíbené knihkupectví svou činnost, stává se cestovní kanceláří a už v danou chvíli nabízí zájemcům celou řadu zajímavých destinací za skvělé ceny. Nechyběl ani odkaz na webovou stránku s názvem Book a Trip.

Ta se na první pohled skutečně tváří jako web cestovní agentury se skutečně pestrou nabídkou. Domovská stránka vybízí k výběru libovolné destinace. Po jejím zvolení se návštěvníkům však neotevřou nabídky hotelů a volné termíny, ale výběr všech knih, které mají s daným místem něco společného. Při vyhledání Prahy se vám tak zobrazí dva balíčky za příznivou cenu, každý z nich nese název knihy od Milana Kundery – Nevědomost a Nesnesitelná lehkost bytí.

 

Po rozkliknutí volby se zobrazí popis knihy s příslibem bližšího seznámení s intelektuálním životem české společnosti v roce 1968 a informací o tom, že vás na vaší cestě budou provázet dva muži, dvě ženy a pes.

Toto není paywall.

Je skvělé, že odebíráte náš newsletter s přehledem toho nejlepšího z Marketing Journalu. Děkujeme za to! Aktualizací svého účtu provedete registraci do prémiového členství, s nímž můžete nadále číst bez omezení všechny články na našem webu.

Nic vás to nebude stát a jsou s tím spojené jen samé výhody.

S prémiovým členstvím získáte zdarma:

  • přístup k tomuto článku;
  • přístup k veškerému prémiovému obsahu;
  • a navíc zajímavé slevy na marketingové workshopy.

Vyplňte registrační formulář níže a budeme vědět o tom, pro koho píšeme a co vás nejvíc zajímá.


Napište prosím e-mailovou adresu, na kterou vám již chodí newsletter Marketing Journalu. Pomůžete nám tak váš účet spárovat.


Na Marketing Journalu vás zajímají témata:


Jak byste definovali hlavní náplň vaší práce?


Kolik let jste v oboru?


Pracujete primárně jako:   



Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?



Štítky dokumentu: Kreativní reklama
Sdílejte tento článek:
Podobné články: