Levanduli si strčte za klobouk! Tyto svíčky voní po upoceném letním fesťáku, zakouřené hospodě a popcornem nasáklém kinosále

15. 5. 2020 | Kristýna Vozková
V době karantény asi svíčku s vůní domova nikdo nekoupí. Značka Earl of East tak přichází s kolekcí, která voní po tom, co nám v této době chybí nejvíc – festivaly, kina a hospody.

Velká část lidstva je kvůli celosvětové koronavirové epidemii zavřená ve svých domovech tak dlouho, že už si stěží dokáže vybavit vůně svých oblíbených před-karanténních míst. A kdo ví, kdy si k nim zase čuchneme! Značka Earl of East se tak ve své nejnovější kolekci luxusních sójových vonných svíček nazvané Scents of Normality zaměřila na zachycení vůně těch míst, která v této době postrádáme nejvíce – festivalů, hospod a kinosálů. 

Jestli tedy pláčete nad zrušenými Rock for People, Benátskou nebo Colours of Ostrava, osušte slzy a pořiďte si vůni s příhodným názvem Festival, která vám vytvoří autentický čichový zážitek přímo ve vašem obýváku. Jen si nejsme jistí, jestli jej s vámi bude chtít sdílet i někdo další. Svíčka v sobě snoubí květinové aroma posečené trávy, kůže spálené sluncem a zteplaného jablečného cideru, spolu s lehkým nádechem vzdálených toi-toiek. Vrchní noty vůně pak  tvoří spojení burgeru a cukrové vaty, pozvolna přecházející v odér nemytých vlasů a vlhkého spacáku. Nechybí ani opojný marihuanový závan, tolik typický pro každou letní akci. 

 

Jestli jste spíše ten typ, co místo upoceného kotle a moshingu dává přednost klidnému kinosálu, vůně s názvem Kino je pro vás to pravé popcornové. Svíčka představuje opojnou vůni slaného popcornu smíseného s banánovou pěnou a lehkým aroma hot dogu. To vše je zahaleno v závanu klimatizovaného vzduchu. Nádech propašovaného kuřete z KFC se snoubí s oparem adolescentní nudy doprovázeným vůní tající ledové tříště. Tato opojná vůně evokuje pocit z dosažené třetí mety na zadních sedačkách kina. 

Další svíčka z edice s názvem Lokál by byla v českých končinách jistě tou nejprodávanější, neboť její vůně má evokovat klasickou britskou nalejvárnu. Vrchní tóny tvoří rozlité pivo, pomáda na vlasy a přepálený olej na podkladu lakovaného týkového dřeva a slepeného koberce. Výrazné aroma testosteronu pozvolna ustupuje osvěžujícímu citronovému podtónu pisoárového bloku a slanému nádechu trhaného vepřového v kombinaci s levným rosé a cigaretovým popelem. S touto svíčkou se necháte unášet na melancholické vlně toulek starého opilce. 

Toto není paywall.

Je skvělé, že odebíráte náš newsletter s přehledem toho nejlepšího z Marketing Journalu. Děkujeme za to! Aktualizací svého účtu provedete registraci do prémiového členství, s nímž můžete nadále číst bez omezení všechny články na našem webu.

Nic vás to nebude stát a jsou s tím spojené jen samé výhody.

S prémiovým členstvím získáte zdarma:

  • přístup k tomuto článku;
  • přístup k veškerému prémiovému obsahu;
  • a navíc zajímavé slevy na marketingové workshopy.

Vyplňte registrační formulář níže a budeme vědět o tom, pro koho píšeme a co vás nejvíc zajímá.


Napište prosím e-mailovou adresu, na kterou vám již chodí newsletter Marketing Journalu. Pomůžete nám tak váš účet spárovat.


Na Marketing Journalu vás zajímají témata:


Jak byste definovali hlavní náplň vaší práce?


Kolik let jste v oboru?


Pracujete primárně jako:   



Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?



Štítky dokumentu: Kreativní reklama
Sdílejte tento článek:
Podobné články: