Matky přepadly továrnu znečišťující ovzduší. Kampaň 'Vote like a madre' láká k volbám v tempu akčního trháku

2. 11. 2020 | Milada Zemanová
Emotivní kampaň v podobě akčního filmu plného hrdinek připomíná, že jsou to právě rodiče, kdo můžou zachránit životní prostředí a zajistit tak svým dětem zdravý život, který si zaslouží.

Zdravé životní prostředí je nezbytně nutné pro náš život. Mnohdy je ovšem bohužel upozaďováno kvůli zisku, hamižnosti a lidské bezohlednosti. Pokud ale nebudeme myslet jen na sebe a pomyslíme i na naše děti a na planetu, kterou jim chceme přenechat, jak bychom se chovali?

Právě na vztah k životnímu prostředí a zodpovědnost vůči dětem upozorňuje kampaň od marketingové agentury The community, která je zaměřena primárně na matky latinskoamerického původu, ale s jeho poselstvím se můžeme ztotožnit kdekoliv ve světě. Video s názvem „Vote like a madre” (Vol jako matka) má podobu akčního filmu a skupina matek v něm překazí fungování továrny, která znečišťuje okolí. Podívat se na něj můžete níže.

Název kampaně Vote like a madre není náhodný. Snaží se vyzvat ženy v USA, aby přišly 3. listopadu k prezidentským volbám a svůj hlas daly kandidátovi, který se snaží bojovat s klimatickou změnou.

Politický podtext je přitom zmíněn až v samotném závěru spotu. Hlavní sdělení je velmi emocionální a vyzývá ženy, aby se svými dětmi uzavřely tzv. malíčkovou přísahu. Ta je v Americe považována za jednu z nejsilnějších forem slibu vůbec. A co má být obsahem malíčkové přísahy? Právě příslib, že matky udělají, co bude v jejich silách, aby ochránily životní prostředí pro své děti.

Toto není paywall.

Je skvělé, že odebíráte náš newsletter s přehledem toho nejlepšího z Marketing Journalu. Děkujeme za to! Aktualizací svého účtu provedete registraci do prémiového členství, s nímž můžete nadále číst bez omezení všechny články na našem webu.

Nic vás to nebude stát a jsou s tím spojené jen samé výhody.

S prémiovým členstvím získáte zdarma:

  • přístup k tomuto článku;
  • přístup k veškerému prémiovému obsahu;
  • a navíc zajímavé slevy na marketingové workshopy.

Vyplňte registrační formulář níže a budeme vědět o tom, pro koho píšeme a co vás nejvíc zajímá.


Napište prosím e-mailovou adresu, na kterou vám již chodí newsletter Marketing Journalu. Pomůžete nám tak váš účet spárovat.


Na Marketing Journalu vás zajímají témata:


Jak byste definovali hlavní náplň vaší práce?


Kolik let jste v oboru?


Pracujete primárně jako:   



Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?



Štítky dokumentu: Kreativní reklama
Sdílejte tento článek:
Podobné články: