McDonald's přeměnil přechody pro chodce na hranolky. Využil k tomu největší křižovatku v Malajsii

19. 4. 2022 | Petr Michl
Je libo hranolky? Následujte přechod pro chodce.

Ten nápad není nový a McDonald's ho použil už v minulosti ve Švýcarsku. Nic se ale nemění na tom, že je stále působivý. Jen s malými úpravami dokázalo malajské zastoupení fast-foodového řetězce přeměnit přechod pro chodce na hranolkový ráj.

Udělalo tak při příležitosti 40letého výročí vstupu na tamní trh přímo před svou první pobočkou v zemi. A ta stojí u skutečně masivní křižovatky ve čtvrti Bukit Bintang v Kuala Lumpur, která patří mezi ikonická místa hlavního města Malajsie.

Agentura TBWA, jež stojí za realizací, tvrdí, že se doba od prvního konceptu po dokončené dílo natáhla kvůli nutnosti získat celou řadu povolení na celých 7 měsíců. Pro srovnání prvně přikládáme ukázku Švýcarského originálu z roku 2010.




Ten je na ploše malého přechodu výraznější, mimojiné protože musel upoutat v době konání Zurichfestu, kdy byla v Curychu zvýšená konkurence rychlého občerstvení kvůli mnoha festivalovým stánkům. Masivnost řešení v Kuala Lumpur má ovšem také své kouzlo.

 

Chcete zůstat na cestě? Sledujte hranolky

Nejde o první využití dopravního značení žluté barvy k připomenutí bramborové pochoutky. Pandemická omezení v Norsku výrazně zvýšilo počet lidí, co si objednají v McDonald's z okénka svého vozu přes McDrive. A to dokonce na celých 40 %. Tamní pobočka se proto rozhodla vytvořit kampaň podporující bezpečnost na silnicích… a jejich brand.

Toto není paywall.

Je skvělé, že odebíráte náš newsletter s přehledem toho nejlepšího z Marketing Journalu. Děkujeme za to! Aktualizací svého účtu provedete registraci do prémiového členství, s nímž můžete nadále číst bez omezení všechny články na našem webu.

Nic vás to nebude stát a jsou s tím spojené jen samé výhody.

S prémiovým členstvím získáte zdarma:

  • přístup k tomuto článku;
  • přístup k veškerému prémiovému obsahu;
  • a navíc zajímavé slevy na marketingové workshopy.

Vyplňte registrační formulář níže a budeme vědět o tom, pro koho píšeme a co vás nejvíc zajímá.


Napište prosím e-mailovou adresu, na kterou vám již chodí newsletter Marketing Journalu. Pomůžete nám tak váš účet spárovat.


Na Marketing Journalu vás zajímají témata:


Jak byste definovali hlavní náplň vaší práce?


Kolik let jste v oboru?


Pracujete primárně jako:   



Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?



Sdílejte tento článek:
Podobné články: