McDonald's přichází s hravým redesignem balení všech položek svého menu

18. 2. 2021 | Michl Petr
Krabička hranolek, která bude vypadat vždy plně, nebo McMuffin se zářícím žloutkem — to je jen část z výrazných změn v balení menu McDonald's.


Zdroj: Pearlfisher

McDonald's mění obaly jednotlivých položek svého menu. Za přeměnou toho, jak bude vypadat jídlo pro zákazníky poprvé, co ho dostanou do rukou, stojí agentura Pearlfisher.

Jejím zadáním bylo tuto prezentaci omladit. Jednotlivé vrstvy Big Macu na jeho balení tak jsou vyvedeny v komiksově vertikální abstrakci.


Zdroj: Pearlfisher

Rovné linie zdobí i „Quarter Pounder“ se sýrem.


Zdroj: Pearlfisher


Ve vlnky se mění až balení „filetu v housce“, Fillet-O-Fish.



Hlavní ingredienci skvěle ukazuje balení McMuffinu s velkým žloutkem zářícím v bílém prostoru.

Zdroj: Pearlfisher

„Naším úkolem bylo najít, co je na každé položce menu skutečně speciálního, abychom vytvořili design, který usnadní lidem rozpoznat to také,“ uvedl kreativní ředitel Pearlfisher, Matt Sia, s tím, že využitím jednoduchých ilustrací mířili na to, aby byla balení „funkčně unikátní, jednoduchá na rozpoznání, esteticky minimalistická a emočně radostná“.

Toto není paywall.

Registrujte se zcela zdarma a získáte:

  • přístup k tomuto článku;
  • přístup k veškerému prémiovému obsahu;
  • každotýdenní newsletter s přehledem toho nejlepšího;
  • možnost soutěžit o zajímavé ceny;
  • a navíc zajímavé slevy na marketingové workshopy.

Vyplňte registrační formulář níže a budeme vědět o tom, pro koho píšeme a co vás nejvíc zajímá.


Na Marketing Journalu vás zajímají témata:


Jak byste definovali hlavní náplň vaší práce?


Kolik let jste v oboru?


Pracujete primárně jako:   



Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?



Štítky dokumentu: Budování značky
Sdílejte tento článek:
Podobné články: