Naše kampaň je o ničem, láká zákazníky Fiverr

10. 11. 2021 | Aneta Birnerová
Na trh přichází nový produkt od Fiverru. Jeho propagace je tak geniální, že ho každý chce – i když jde doslova o nic.

Kampaň: Začni z ničeho a bude to něco (Turn Nothing Into Something)

Značka: Fiverr

Reklamní agentura: Ostrich Co | by The Network!

Fiverr je online platforma, na které se můžete propojit s freelancery z celého světa. Ti vám pak pomohou proměnit váš podnikatelský sen v realitu.

Podle výzkumu, který si společnost nechala vypracovat, má ale až 60 % podnikavců strach, že na odstartování vlastního byznysu nemají potřebné vědomosti a zdroje. 

Na tuto zprávu reaguje Fiverr novým reklamním spotem. V něm říká, že na této platformě najdete tým schopných lidí, kteří by prodali i prázdné nic. A jak se designuje a propaguje takové nic? To se právě dozvíte v minutovém videu.

Vše začíná u samotného budování brandu„Nejprve je třeba vytvořit hlas značky. Zde mluvíme o ničem. Takže předpokládám že toho moc neřekne,“ vysvětluje v reklamě obsahový stratég Phillis Harris.

Toto není paywall.

Je skvělé, že odebíráte náš newsletter s přehledem toho nejlepšího z Marketing Journalu. Děkujeme za to! Aktualizací svého účtu provedete registraci do prémiového členství, s nímž můžete nadále číst bez omezení všechny články na našem webu.

Nic vás to nebude stát a jsou s tím spojené jen samé výhody.

S prémiovým členstvím získáte zdarma:

  • přístup k tomuto článku;
  • přístup k veškerému prémiovému obsahu;
  • a navíc zajímavé slevy na marketingové workshopy.

Vyplňte registrační formulář níže a budeme vědět o tom, pro koho píšeme a co vás nejvíc zajímá.


Napište prosím e-mailovou adresu, na kterou vám již chodí newsletter Marketing Journalu. Pomůžete nám tak váš účet spárovat.


Na Marketing Journalu vás zajímají témata:


Jak byste definovali hlavní náplň vaší práce?


Kolik let jste v oboru?


Pracujete primárně jako:   



Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?



Štítky dokumentu: Kreativní reklama
Sdílejte tento článek:
Podobné články: