Nebojte, zase se budeme objímat, říká vánoční reklama Zalanda

19. 11. 2020 | Kristýna Vozková
Potřebujete v této nelehké době obejmout? Vánoční kampaň značky Zalando se lidem snaží dodat naději v lepší zítřky, kdy se budete moci objímat i s někým jiným, než jen se členy společné domácnosti.

Co vše dokážeme říci objetím? Můžeme jím vyjádřit lásku a podporu, dodat někomu odvahu nebo mu poskytnout útěchu v jeho smutku. Tato forma fyzického kontaktu je nám ale momentálně z hygienických důvodů mnohdy odepírána, a to paradoxně v době, kdy bychom ji potřebovali asi nejvíce. Společnost Zalando se tak v rámci vánoční kampaně pokusila předat lidem co nejvíce objetí v bezkontaktní formě. Spot s příhodným názvem We will hug again” nám má v předvánočním čase dát především naději v to, že snad brzy budeme moci kohokoliv beztrestně obejmout, aniž by nám hrozila nákaza a pokuta. 

Berlínská pobočka agentury Anomaly servíruje divákovi celou minutu nepřetržitého objímání párů i skupin, lidí různých pohlaví, ras i věkových kategorií. Mužský hlas na pozadí uklidňující hudby vyjmenovává, co vše je vlastně objetí. Na závěr přináší poselství: Objetí je naděje. Protože nejlepší objetí jsou ta, která jsme ještě neučinili.”  

Viceprezidentka pro marketing a  prodej ve společnosti Zalando, Barbara Daliri, uvedla na adresu kampaně: Hlavní ideou naší vánoční kampaně je propojení lidí. To se odráží i ve způsobu, jakým jako společnost komunikujeme s našimi zákazníky. Naší strategií je být především lidští, to nám umožňuje propojit se a komunikovat se spotřebiteli prostřednictvím relevantních příběhů.” Výkonný ředitel berlínské pobočky Anomaly, Veit Moelle, dodává: „Tato jednoduchá, ale emocionálně silná kampaň představuje slib pro naši budoucnost. Jejím cílem bylo odstranit všechny negativní vlivy spojené s aktuálním obdobím a  poukázat na ten nejvýraznější ikonický symbol lidského spojení: objetí.”

Toto není paywall.

Registrujte se zcela zdarma a získáte:

  • přístup k tomuto článku;
  • přístup k veškerému prémiovému obsahu;
  • každotýdenní newsletter s přehledem toho nejlepšího;
  • možnost soutěžit o zajímavé ceny;
  • a navíc zajímavé slevy na marketingové workshopy.

Vyplňte registrační formulář níže a budeme vědět o tom, pro koho píšeme a co vás nejvíc zajímá.


Na Marketing Journalu vás zajímají témata:


Jak byste definovali hlavní náplň vaší práce?


Kolik let jste v oboru?


Pracujete primárně jako:   



Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?



Štítky dokumentu: Kreativní reklama
Sdílejte tento článek:
Podobné články: