Netflix unesl problémové fanoušky série Papírový dům, aby nemohli šířit spoilery

8. 9. 2021 | Petr Michl
Vypadalo to jako let do Madridu na slavnostní uvedení nové série kultovního seriálu. Byl z toho „letecký únos“ za účelem umlčet vyhlášené šiřitele spoilerů.

Netflix má za sebou uvedení finální řady svého nesmírně populárního seriálu Papírový dům (ve španělském originále La Casa del papel). Uvedl ji stejně jako mnoho jiných: s více díly najednou. Konkrétně 3. září bylo zveřejněno prvních 5 epizod z celkových 10. A mnoho fanoušků se těšilo na to, že zhlédnou všechny dostupné díly hned po sobě a za 5 hodin budou mít takzvaně splněno. Co by jim tento „binge“ mohlo zkazit? Spoilery, tedy útržky informací prozrazující děj, které vás jsou schopné připravit o napětí při sledování a vlastně i radost z něj.

Respektive připraví vás o ně ve výsledku ti, co spoilery šíří. Dle statistik Netflixu tvoří spoilery 12,5 % všech online konverzací o seriálech, a velká část z nich přichází právě v prvních hodinách dostupnosti příslušné show. Agentura Publicis Italy si proto připravila pro spuštění seriálu fikaný PR stunt. Oslovila stovku nejaktivnějších seriálových nadšenců v zemi — ovšem mimo jiné ty, co jsou nejaktivnější v šíření spoilerů. Na dobu uvedení seriálu jim pak připravila let do Madridu.

 

Během 5hodinového letu se ovšem nadšení online influenceři dozvěděli skutečnou pravdu. Do Madridu se neletí, na seriál se můžou dívat na obrazovkách zabudovaných v sedačkách před nimi, ale ten pravý důvod, proč je čeká zdánlivě bezcílný let, je udržet je ve vzduchu a tím pádem také v místech, kde si neposlouží s internetovým signálem.

Toto není paywall.

Je skvělé, že odebíráte náš newsletter s přehledem toho nejlepšího z Marketing Journalu. Děkujeme za to! Aktualizací svého účtu provedete registraci do prémiového členství, s nímž můžete nadále číst bez omezení všechny články na našem webu.

Nic vás to nebude stát a jsou s tím spojené jen samé výhody.

S prémiovým členstvím získáte zdarma:

  • přístup k tomuto článku;
  • přístup k veškerému prémiovému obsahu;
  • a navíc zajímavé slevy na marketingové workshopy.

Vyplňte registrační formulář níže a budeme vědět o tom, pro koho píšeme a co vás nejvíc zajímá.


Napište prosím e-mailovou adresu, na kterou vám již chodí newsletter Marketing Journalu. Pomůžete nám tak váš účet spárovat.


Na Marketing Journalu vás zajímají témata:


Jak byste definovali hlavní náplň vaší práce?


Kolik let jste v oboru?


Pracujete primárně jako:   



Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?



Sdílejte tento článek:
Podobné články: