Netflix vyslal do ulic Bangkoku školní autobus plný zombíků. A krev tekla proudem...

11. 2. 2022 | Petr Michl
Zapomeňte na Squid Game. Netflix je tu s dalším korejským seriálem, v kterém jde jeho hlavním hrdinům o krk... a zejména o mozek. PR stunt na podporu seriálu All of Us Are Dead je tím nejděsivějším, co jste v poslední době viděli.

 

Streamovací platforma Netflix představila svůj nejnovější hit „Všichni jsme mrtví(All of Us Are Dead). Seriál vytvořený v Jižní Koreji má skvělé recenze a jen pár dnů od zveřejnění mu stačilo k tomu, aby se dostal do žebříčku TOP10 nejsledovanějších shows na Netflixu. Platí to i pro Thajsko, kde se Netflix rozhodl pomoci propagaci kampaní, která nahání hrůzu.

To ostatně platí i pro děj: na střední škole se začne šířit nebezpečný vir a studenti se musí probojovat ven, aby se nenakazili a nestali se z nich zombíci. Netflix proto pro svůj PR stunt vytvořil falešný žlutý školní autobus s hyperrealistickými LED panely místo oken. Zatímco projížděl ulice Bangkoku, v oknech autobusu se odehrávala „zombie apokalypsa“. Nebozí žáci bušili v záchvatu paniky na „sklo“, zatímco si zombíci chystali dát mozečkový nášup.

Když vozidlo zastavilo a otevřelo dveře, vyřítili se z něj pak nemrtví do ulic. Samozřejmě dostatečně pomalu, aby mohli být zaznamenáni lidmi na jejich telefony a tento PR stunt začal žít v sociálních médiích.

Žlutý autobus mimo názvu seriálu a loga Netflixu zdobily i cákance krve — zkrátka podívaná jenom pro silné povahy. Jak už dokázal loňský hit Squid Game, brutalita a žánr „vyvražďovaček“ jihokorejské provenience fascinuje lidi napříč státy a kontinenty. A ve výsledku to platí i pro tuto kampaň, která se stala virální a zároveň zajímavou i pro světová média.

Netflix lekačky umí

Není to první kampaň Netflixu, která staví na schopnosti výrazně vystrašit kolemjdoucí. Loni v létě tak činil v Itálii.  V červenci vyšel film režisérů Roberta De Fea a Paola Strippoliho, A Classic Horror Story. Pro podporu tohoto díla i dalších hororových snímků Netflixu vydávaných v rámci Léta hororu (Summer of Horror) přišla agentura s velkým LCD panelem po straně chodníku italského Milána.

Záhadná postava v červené kápi na něm sledovala každého, kdo šel kolem. Co se stane poté, co došli na kraj reklamy, se dozvíte ve videu níže.  

Toto není paywall.

Je skvělé, že odebíráte náš newsletter s přehledem toho nejlepšího z Marketing Journalu. Děkujeme za to! Aktualizací svého účtu provedete registraci do prémiového členství, s nímž můžete nadále číst bez omezení všechny články na našem webu.

Nic vás to nebude stát a jsou s tím spojené jen samé výhody.

S prémiovým členstvím získáte zdarma:

  • přístup k tomuto článku;
  • přístup k veškerému prémiovému obsahu;
  • a navíc zajímavé slevy na marketingové workshopy.

Vyplňte registrační formulář níže a budeme vědět o tom, pro koho píšeme a co vás nejvíc zajímá.


Napište prosím e-mailovou adresu, na kterou vám již chodí newsletter Marketing Journalu. Pomůžete nám tak váš účet spárovat.


Na Marketing Journalu vás zajímají témata:


Jak byste definovali hlavní náplň vaší práce?


Kolik let jste v oboru?


Pracujete primárně jako:   



Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?



Štítky dokumentu: Formy PR Virální marketing
Sdílejte tento článek:
Podobné články: