Nezávislí knihkupci se postavili Amazonu originální kampaní ve svých výlohách

20. 10. 2020 | Barbora Vičarová
„Prodáváme knihy, které vybírají reální lidé a ne podivná umělá inteligence,” hlásají nezávislá malá knihkupectví napříč USA. Výlohy obchodů v jejich společné kampani plní kartonové krabice, ve kterých chodí zboží z Amazonu, plné odvážných a kreativních hesel.


Zdroj: Twitter / Raven Book Store #SaveTheUSPS

Být malým nezávislým knihkupcem rozhodně není jednoduché a díky současné situaci se stále více lidí kloní k online nákupům. A kdo napadne dosud třeba nepravidelné internetové nakupující? Ti největší! Američtí nezávislí knihkupci se proto rozhodli vydat do boje s technologickým velikánem Amazon a kreativní výzvou se snaží nalákat zákazníky zpět do svých prodejen (či alespoň line shopů). 

Toto není paywall.

Je skvělé, že odebíráte náš newsletter s přehledem toho nejlepšího z Marketing Journalu. Děkujeme za to! Aktualizací svého účtu provedete registraci do prémiového členství, s nímž můžete nadále číst bez omezení všechny články na našem webu.

Nic vás to nebude stát a jsou s tím spojené jen samé výhody.

S prémiovým členstvím získáte zdarma:

  • přístup k tomuto článku;
  • přístup k veškerému prémiovému obsahu;
  • a navíc zajímavé slevy na marketingové workshopy.

Vyplňte registrační formulář níže a budeme vědět o tom, pro koho píšeme a co vás nejvíc zajímá.


Napište prosím e-mailovou adresu, na kterou vám již chodí newsletter Marketing Journalu. Pomůžete nám tak váš účet spárovat.


Na Marketing Journalu vás zajímají témata:


Jak byste definovali hlavní náplň vaší práce?


Kolik let jste v oboru?


Pracujete primárně jako:   



Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?



Sdílejte tento článek:
Podobné články: