Nudíte se doma? Zabijte čas s omalovánkami od IKEA nebo Adobe

21. 4. 2020 | Barbora Vičarová, Petr Michl
Postihla vás domácí karanténa a už nevíte, co s volným časem? Značky jako IKEA nebo Adobe přichází s originálním řešením na dlouhé domácí večery a nabízí originální brandové kvízy nebo omalovánky.

Koronavirová karanténa už trvá delší dobu a značky se tak snaží přicházet s originálními nápady, jak ji svým zákazníkům co nejvíce zpříjemnit nebo zjednodušit. Pro izraelskou pobočku IKEA přišla reklamní agentura McCann s jednoduchým, ale funkčním nápadem - kvízy a křížovky v podobě známého IKEA katalogu, tentokrát v edici pro znuděné rodiny. 

IKEA tak vsadila na známý fakt, že omalovánky a jednoduché kvízy nebo křížovky mají uklidňující a relaxační efekt. Její „IKEA Stay Home Catalog” je jich proto plný. Kromě vybarvování nábytku nebo typických IKEA pokojíčků si můžete zahrát třeba piškvorky v blokové skříni Kallax nebo v bludišti najít cestu do IKEA prodejny. 

Toto není paywall.

Registrujte se zcela zdarma a získáte:

  • přístup k tomuto článku;
  • přístup k veškerému prémiovému obsahu;
  • každotýdenní newsletter s přehledem toho nejlepšího;
  • možnost soutěžit o zajímavé ceny;
  • a navíc zajímavé slevy na marketingové workshopy.

Vyplňte registrační formulář níže a budeme vědět o tom, pro koho píšeme a co vás nejvíc zajímá.


Na Marketing Journalu vás zajímají témata:


Jak byste definovali hlavní náplň vaší práce?


Kolik let jste v oboru?


Pracujete primárně jako:   



Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?



Štítky dokumentu: Kreativní inspirace
Sdílejte tento článek:
Podobné články: