Obří reklama na konopné produkty zdobí pšeničné pole

22. 7. 2020 | Milada Zemanová
Léčení pomocí konopí budí mnohdy kontroverzi a v řadě států je zakázáno. Tuto situaci se snaží změnit snad největší obrazec v poli, který byl prozatím vytvořen.

Značky, které prodávají CBD produkty ( CBD reprezentuje kanabidiol obsažený v konopí), to nemají v marketingu zrovna lehké. Tento druh zboží jde jen velice těžko inzerovat na sociálních sítích a PPC kampaně v rámci Google Ads a Skliku jsou také výrazně omezené. Právě proto hraje důležitou roli PR a originální nápady. A s jedním takovým nápadem přišla společnost Charlotte's Web ( Šarlotina pavučinka, pozn. redakce), která se zaměřuje na zmíněné CBD produkty.

Charlotte's Web se spojila s kreativní agenturou Studio Number One a společně vytvořily reklamu tak rozměrnou, že je celá vidět až při pohledu z letadla. Nachází se totiž v pšeničném poli a zabírá plochu 76 akrů. Což je více přes 300 tisíc čtverečních metrů.

Tento ambiciózní projekt ovšem nemá pouze podpořit prodej konopných produktů. Jeho poselství je mnohem hlubší. Upozorňuje na iniciativu Trust the Earth, která se snaží l éčebné vlastnosti konopí zpřístupnit široké veřejnosti.

Na video k této iniciativě se můžete podívat níže.

V rámci iniciativy Trust the Earth se společnost Charlotte's Web snaží změnit legislativu v USA, a také inspirovat osoby se zdravotními obtížemi a ukázat jim, jak jim může konopí pomoci. Sdílí proto příběhy skutečných osob, které již produkty s CBD vyzkoušely.

Spoluzakladatel společnosti, Jared Stanley, k tomuto projektu uvedl:

Toto není paywall.

Je skvělé, že odebíráte náš newsletter s přehledem toho nejlepšího z Marketing Journalu. Děkujeme za to! Aktualizací svého účtu provedete registraci do prémiového členství, s nímž můžete nadále číst bez omezení všechny články na našem webu.

Nic vás to nebude stát a jsou s tím spojené jen samé výhody.

S prémiovým členstvím získáte zdarma:

  • přístup k tomuto článku;
  • přístup k veškerému prémiovému obsahu;
  • a navíc zajímavé slevy na marketingové workshopy.

Vyplňte registrační formulář níže a budeme vědět o tom, pro koho píšeme a co vás nejvíc zajímá.


Napište prosím e-mailovou adresu, na kterou vám již chodí newsletter Marketing Journalu. Pomůžete nám tak váš účet spárovat.


Na Marketing Journalu vás zajímají témata:


Jak byste definovali hlavní náplň vaší práce?


Kolik let jste v oboru?


Pracujete primárně jako:   



Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?



Štítky dokumentu: Formy PR
Sdílejte tento článek:
Podobné články: