Outdoor reklamám McDonald's stačí jen 70 pixelů

12. 7. 2021 | Petr Michl
Rozpixeloval to tentokrát McDonald's k nepoznání?

 

Když máte opravdu velkou značku, někdy stačí jen naznačit. Dlouhodobě se toho drží v části svých kampaní i McDonald's. U printových reklam lákajících na znovuotevření svých restaurací ve Francii ovšem zkouší hranici přijatelného.  

Svůj minimalismus dotahuje do extrému a některé z nejznámějších položek svého menu znázorňuje s pomocí fotografií o 70 pixelech v podobě barevných čtverců.  

Na reklamách od agentury TBWA Paris nenajdete logo McDonald's ani žádný jiný branding. V McDonald's se spoléhají na sílu své své komunikace v delším časovém horizontu.

Vychází jim sázka na známost jejich produktů? Koukněte se níže a zkuste najít hranolky, ikonický Big Mac nebo oblíbený čtvrtlibrák se sýrem.

Zdroj: TBWA Paris

Printové reklamy připomínají impresionistické obrazy 

Není to poprvé, co v agentuře TBWA Paris používají  pro stejného klienta vizuál, který nezdobí ostrost. Jejich série printů propagující dovážku jídla McDelivery od McDonald's pracuje s výhledy na Paříž skrze okno bičované deštěm. Agentura angažovala pro realizaci této kampaně známého fotografa Roberta Badina a ten dokázal udělat z reklam impresionistické malby.

Od pověšení v galerii je odděluje snad jen branding „McDelivery" v pravém horním rohu. Na druhou stranu díky němu o tom můžeme psát a toto umění se dostane ve formě venkovní reklamy jistě k mnohem většímu množství lidí. Upršená krása!

Toto není paywall.

Je skvělé, že odebíráte náš newsletter s přehledem toho nejlepšího z Marketing Journalu. Děkujeme za to! Aktualizací svého účtu provedete registraci do prémiového členství, s nímž můžete nadále číst bez omezení všechny články na našem webu.

Nic vás to nebude stát a jsou s tím spojené jen samé výhody.

S prémiovým členstvím získáte zdarma:

  • přístup k tomuto článku;
  • přístup k veškerému prémiovému obsahu;
  • a navíc zajímavé slevy na marketingové workshopy.

Vyplňte registrační formulář níže a budeme vědět o tom, pro koho píšeme a co vás nejvíc zajímá.


Napište prosím e-mailovou adresu, na kterou vám již chodí newsletter Marketing Journalu. Pomůžete nám tak váš účet spárovat.


Na Marketing Journalu vás zajímají témata:


Jak byste definovali hlavní náplň vaší práce?


Kolik let jste v oboru?


Pracujete primárně jako:   



Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?



Štítky dokumentu: Kreativní inspirace
Sdílejte tento článek:
Podobné články: