Pantone přichází s odstíny barvy vody, kterou musí bohužel lidé také pít

29. 4. 2022 | Petr Michl
Nalít si vodu do sklenice z kohoutku a nic neřešit. To je luxus, který neznají miliardy lidí. Pantone přichází ve spolupráci s Charity: Water s novými odstíny barev, které vám přiblíží, co musí lidé také pít.
Toto není paywall.

Je skvělé, že odebíráte náš newsletter s přehledem toho nejlepšího z Marketing Journalu. Děkujeme za to! Aktualizací svého účtu provedete registraci do prémiového členství, s nímž můžete nadále číst bez omezení všechny články na našem webu.

Nic vás to nebude stát a jsou s tím spojené jen samé výhody.

S prémiovým členstvím získáte zdarma:

  • přístup k tomuto článku;
  • přístup k veškerému prémiovému obsahu;
  • a navíc zajímavé slevy na marketingové workshopy.

Vyplňte registrační formulář níže a budeme vědět o tom, pro koho píšeme a co vás nejvíc zajímá.


Napište prosím e-mailovou adresu, na kterou vám již chodí newsletter Marketing Journalu. Pomůžete nám tak váš účet spárovat.


Na Marketing Journalu vás zajímají témata:


Jak byste definovali hlavní náplň vaší práce?


Kolik let jste v oboru?


Pracujete primárně jako:   



Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?



Společnost Pantone je známá pro svůj patentovaný barevný prostor, Pantone Matching System, a takřka všichni grafici znají její každoročně vyhlašovanou Barvu roku. Ambicí je v tom případě definovat Zeitgeist doby a určit k němu pasující barvu. Pantone se letos na Světový den vody spojila s neziskovou organizací Charity: Water, aby upozornila na problémy lidí s nedostatečným přístupem k pitné vodě.

Ve velké části světa je pitná voda z kohoutku nedosažitelným luxusem. Jejich voda k pití má jinou barvu než čirou (či čirou po usazení chloru). Pantone na Světový den vody letos uvedlo 3 odstínybarvy špinavé vody“, které poukazují na to, s jakou barvou pitné vody se musí lidé mnohdy smířit.

Můžete mezi nimi najít mléčně šedou, hnědou, hořčicově žlutou nebo lesně zelenou.


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: