Páska naděje pomáhá nalézt ztracené děti

4. 6. 2020 | Petr Michl
25. květen je brán jako Den pohřešovaných dětí. Reklamní agentura Cheil Worldwide ve spolupráci s korejskou policií na něj představila způsob, který by na zmizelé děti mohl upozornit ve velkém.

 

Případy dětí, které se jednoho dne ztratí a už po nich není ani památky, se vyskytují po celém světě. I v Česku, kde jsme si nedávno mohli připomenout 20leté výročí od zmizení tehdy 14leté Ivany Koškové díky skvěle zpracované podcastové sérii Pohřešovaná. V Jižní Koreji je pohřešováno po více než rok celých 661 dětí. Díky kreativitě reklamní agentury Cheil Worldwide a několika státních organizací byl uveden na Den pohřešovaných dětí 25. května nový způsob, jak na ně upozornit.

A pojďme si rovnou říct, že najít novou cestu byla potřeba. Zoufalí rodiče rozdávající na ulici letáky, upozornění na stránkách policie s mizivou návštěvností nebo zmínka v pátrací relaci — to vše jsou způsoby buď s velmi nízkým dosahem nebo s účinnosti na relativně krátkou dobu. Novou naději má dodat páska. Páska používaná pracovníky korejské pošty a společnosti Hanjin Transportation k přelepení krabic a balíků. Právě na ní se objeví tváře ztracených počítačově přizpůsobené případným možným změnám při stárnutí u delší doby pohřešování. To vše doplněné QR kódem, který zavede zájemce k podrobnějším informacím a návodu, jak nahlásit informace, jež by mohli vést k nalezení.

Tato páska nazvaná Páska naděje použitá ještě během června a měla by oblepit odhadem kolem 620 tisíc krabic a balíků.

Kreativní ředitel v Cheil Worldwide, Seongphil Hwang, uvedl:

Toto není paywall.

Registrujte se zcela zdarma a získáte:

  • přístup k tomuto článku;
  • přístup k veškerému prémiovému obsahu;
  • každotýdenní newsletter s přehledem toho nejlepšího;
  • možnost soutěžit o zajímavé ceny;
  • a navíc zajímavé slevy na marketingové workshopy.

Vyplňte registrační formulář níže a budeme vědět o tom, pro koho píšeme a co vás nejvíc zajímá.


Na Marketing Journalu vás zajímají témata:


Jak byste definovali hlavní náplň vaší práce?


Kolik let jste v oboru?


Pracujete primárně jako:   



Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?



Sdílejte tento článek:
Podobné články: