Placená sex linka nabízí místo erotických zážitků osvětu o sexuálním otroctví

30. 11. 2020 | Kristýna Vozková
Ne vždy dostaneš to, za co si zaplatíš. To platí v případě placené Call Girl linky neziskové organizace Talita, která volajícím mužům místo sexu po telefonu servíruje příběhy žen, které si prošly sexuálním otroctvím.

Skutečné dívky. Žádné falešné profily,” slibuje svítivě oranžová reklama na Call Girls nabízející sex po telefonu, která se objevuje po celém Švédsku. Má to ale jeden háček. Volajícího na druhé straně linky 0939-1915 žádné prasečinky nečekají. Zážitek, za který si zaplatí, je sice intenzivní, ale zcela odlišný od toho, kvůli kterému původně volal. Za kampaní totiž stojí nezisková organizace Talita, která pomáhá ženám dostat se z prostituce, pornografie nebo obchodu s lidmi za účelem sexu. Po vytočení telefonního čísla je volajícímu přehrána jedna z nahrávek od žen, které vypráví své traumatizující zážitky spojené se sexuálním otroctvím. Volající platí za každou minutu hovoru v přepočtu dvacet pět korun a peníze putují na účet Tality, která je využívá k pomoci  ženám nejen v rámci Evropy, ale také v Mongolsku a Keni. 

Níže si můžete poslechnout dvě z nahrávek, zachycující životní příběh Abigail a Sonii.

První z nich popisuje své životní zkušenosti poté, co se dostala jako prostitutka do Švédska. „Pamatuji si především na setkání s mužem, se kterým jsem se musela scházet znovu a znovu. Pálil mě cigaretami a kousal mě tak silně, že jsem z toho krvácela,“ říká Abigail ve své nahrávce. Maďarka Sonia pak vypráví o muži, který ji jako svou manželku odvedl do Švédska, ale ihned po příjezdu jí začal zamykat doma, mlátit a nabízet ji mužům za peníze. 

Toto není paywall.

Registrujte se zcela zdarma a získáte:

  • přístup k tomuto článku;
  • přístup k veškerému prémiovému obsahu;
  • každotýdenní newsletter s přehledem toho nejlepšího;
  • možnost soutěžit o zajímavé ceny;
  • a navíc zajímavé slevy na marketingové workshopy.

Vyplňte registrační formulář níže a budeme vědět o tom, pro koho píšeme a co vás nejvíc zajímá.


Na Marketing Journalu vás zajímají témata:


Jak byste definovali hlavní náplň vaší práce?


Kolik let jste v oboru?


Pracujete primárně jako:   



Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?



Sdílejte tento článek:
Podobné články: