Plíseň šlechtí. Burger King se zbavuje konzervantů a chlubí se zeleným Whopperem

20. 2. 2020 | Aneta Birnerová
Co má fastfood udělat, aby vás přesvědčil o čerstvosti svých surovin? Nechat to celé uležet. Třeba na 34 dní. Když burger zezelená, je vyhráno.

Burger King se zbavuje konzervantů. Aby vám to dokázal, pustil si do domu plíseň. Ve spolupráci s agenturami PublicisIngo a David Miami připravil neotřelou kampaň, kde vidíte 34denní proces stárnutí legendárního Whopperu.

V centru pozornosti kampaně je 30vteřinový spot, který zrychleně promítá životní cyklus nespotřebovaného burgeru. Od jeho přípravy přes povadnutí salátu až po počátky osidlování houskové planety plísní, která dokazuje, že Whopper byl vyroben bez přidaných konzervantů. Celý proces trvá 34 dní. Na konci spotu se objeví oslavný slogan: The beauty of no artificial preservatives (Krása bez přidaných konzervantů). Na pozadí slyšíme nostalgickou melodii What A Difference A Day Made (Jak velký rozdíl udělá jeden den) od Arethy Franklin.

Příjemnou podívanou a dobrou chuť!

Toto není paywall.

Registrujte se zcela zdarma a získáte:

  • přístup k tomuto článku;
  • přístup k veškerému prémiovému obsahu;
  • každotýdenní newsletter s přehledem toho nejlepšího;
  • možnost soutěžit o zajímavé ceny;
  • a navíc zajímavé slevy na marketingové workshopy.

Vyplňte registrační formulář níže a budeme vědět o tom, pro koho píšeme a co vás nejvíc zajímá.


Na Marketing Journalu vás zajímají témata:


Jak byste definovali hlavní náplň vaší práce?


Kolik let jste v oboru?


Pracujete primárně jako:   



Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?



Štítky dokumentu: Kreativní reklama
Sdílejte tento článek:
Podobné články: