Pracovní e-maily na dovolené nech koňovi, vyzývá islandská turistická agentura. Vyrobila jim na to obří klávesnici

27. 5. 2022 | Petr Michl, Beáta Vaňková
„Jsem mimo kancelář od… do…“ zní obvykle naše dovolenkové automatické odpovědi u pracovního e-mailu. Bohužel to mnoho lidí stejně neodradí. Visit Iceland ovšem nabízí řešení: na vaše e-maily odpoví tamní koně.

 

Island je nádherná země. Natolik, že je neustále co obdivovat… dokonce, i když má den v létě přes 23 hodin. O to větší škoda je v takovém prostředí vyřizovat pracovní e-maily. Islandská národní turistická agentura Visit Iceland přišla s kampaní, která má potenciální návštěvníky země přesvědčit o tom, že na dovolené na „ostrově ohně a ledu“ budou moci skutečně vypnout.

Pracovní korespondenci za ně totiž vyřídí islandští koně, kteří byli vycvičeni k tomu, aby dokázali vycválat dostatečně odstrašující odpovědi na obří klávesnici.

Kampaň svou nabídku služby „OutHorse Your Email“uvozuje takto:

„Nic nezničí dovolenou tak jako e-mail od vašeho šéfa. Island má naštěstí řešení.“

„Nejenže jsou islandští koně ta nejkrásnější stvoření, ale ukázalo se, že mají také vynikající schopnosti obchodní komunikace."

Nápad vznikl na základě průzkumu, který zjistil, že nejméně 55 % pracovníků si na dovolené kontroluje e-maily. 60 % z nich dokonce uvedlo, že jejich šéfové od nich očekávají odpovědi.

Ředitelka Visit Iceland, Sigríður Dögg Guðmundsdóttir, pak uvedla:

„…Když návštěvníci cestují na Island, chceme, aby plně poznali vše, co naše země nabízí, od dechberoucího okolí po nekonečnou krajinu a přátelské tváře… Naše služba 'OutHorse Your Email' jim to umožní, zbaví je pocitu, že musí být stále na příjmu, a místo toho jim dovolí být přítomni po celou dobu jejich cesty."

Vzkazy od koňů jsou obvykle změtí písmen bez valného významu. Toto hodnocení je ovšem poněkud přísné. Právě až v okamžiku, kdy váš šéf uvidí, že nedokážete dát dohromady ani větu, vás nechá na dovolené na pokoji a bude doufat, že po návratu z ní z pro Island typické směsi lékořicové pálenky a sirných sopečných výparů vystřízlivíte.

Níže přidáváme „making of“ video z tvorby kampaně a klávesnice.

 

Icelandverse je reálný

Island je známý svými virálními marketingovými kampaněmi a kreativitu při lákání turistů prokázala Visit Iceland i loni na podzim krátce poté, co oznámila společnost Facebook změnu na Meta a s tím Mark Zuckerberg představil i naši nevyhnutelnou budoucnost v Metaverse. Kampaň na Island pak byla parodií na tento koncept virtuální reality. Video o délce 2 min a 24 sekund je určeno k „představení Icelandverse“ a vypráví ho fiktivní postava jménem Zack Mossbergsson.

Toto není paywall.

Je skvělé, že odebíráte náš newsletter s přehledem toho nejlepšího z Marketing Journalu. Děkujeme za to! Aktualizací svého účtu provedete registraci do prémiového členství, s nímž můžete nadále číst bez omezení všechny články na našem webu.

Nic vás to nebude stát a jsou s tím spojené jen samé výhody.

S prémiovým členstvím získáte zdarma:

  • přístup k tomuto článku;
  • přístup k veškerému prémiovému obsahu;
  • a navíc zajímavé slevy na marketingové workshopy.

Vyplňte registrační formulář níže a budeme vědět o tom, pro koho píšeme a co vás nejvíc zajímá.


Napište prosím e-mailovou adresu, na kterou vám již chodí newsletter Marketing Journalu. Pomůžete nám tak váš účet spárovat.


Na Marketing Journalu vás zajímají témata:


Jak byste definovali hlavní náplň vaší práce?


Kolik let jste v oboru?


Pracujete primárně jako:   



Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?



Štítky dokumentu: Kreativní inspirace
Sdílejte tento článek:
Podobné články: