Reklama Dieselu vypráví transgender příběh končící v ženském klášteře

18. 6. 2020 | Aneta Birnerová
Italská módní značka Diesel podporuje ve svých zákaznících individualitu a drzost jít si za svými sny. V novém a pro značku překvapivě něžném krátkém filmu sledujeme život transgender katoličky, jejímž snem je definitivně zastavit růst vousů a vstoupit do ženského kláštera.

Diesel ve spolupráci se svou dvorní reklamní agenturou Publicis Italy vytvořili k příležitosti měsíce LGBT komunity (Pride month) krátký film s názvem Francesca

Pověřený režisér Francois Rousselet (který spolupracoval s hvězdami, jako jsou Kanye West, Jack White či Snoop Dogg) jemně zakomponoval odvahu a individualitu módní značky Diesel, kterou vyjadřuje její slogan For Successful Living (pro úspěšný život), do sledu každodenních událostí transgender dívky, která díky obrovské víře v sebe a v Boha naplní své dva velké sny: dokončí hormonální léčbu a vstoupí do ženského kláštera. Na pozadí příběhu ovšem vidíme její největší přání – a to, aby ji lidé přijali takovou, jaká je. 

Renzo Rosse, zakladatel značky Diesel, komentuje film slovy: 

Jsem velmi hrdý na Francescu a hodnoty, které nese společnost Diesel a které inspirovaly tento film. Naše smýšlení se vůbec nezměnilo od dob, kdy jsme před lety vytvořili slogan For Successful Living. Individualita, hrdost a síla žít podle sebe je ten největší úspěch, kterého můžeme v životě dosáhnout.”

S hodnotami společnosti Diesel se můžete seznámit v následujícím snímku nazvaném po jeho hlavní hrdince: Francesca.

Film představuje příběh dívky, která se v očích společnosti snaží dostat z kolonky muž do kolonky žena. V průběhu snímku ji na této cestě věrně provází křesťanské symboly, a také džíny značky Diesel, kterých se nakonec vzdá, aby si splnila svůj sen stát se jeptiškou. 

Francescu hraje transgender modelka a aktivistka Harlow Monroe. Stejně jako dívka ve filmu, i Monroe sdílela se světem svou cestou transformace a obhájení vlastní identity. Účast na tomto projektu tak pro ní byla velmi osobní záležitostí. Monroe k tomu uvedla: 

Toto není paywall.

Registrujte se zcela zdarma a získáte:

  • přístup k tomuto článku;
  • přístup k veškerému prémiovému obsahu;
  • každotýdenní newsletter s přehledem toho nejlepšího;
  • možnost soutěžit o zajímavé ceny;
  • a navíc zajímavé slevy na marketingové workshopy.

Vyplňte registrační formulář níže a budeme vědět o tom, pro koho píšeme a co vás nejvíc zajímá.


Na Marketing Journalu vás zajímají témata:


Jak byste definovali hlavní náplň vaší práce?


Kolik let jste v oboru?


Pracujete primárně jako:   



Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?



Štítky dokumentu: Kreativní reklama
Sdílejte tento článek:
Podobné články: