Reklama týdne: Animovaný kraťas s nemocným králíčkem probouzí pocity empatie

29. 1. 2021 | Aneta Birnerová
Kolik záporných odpovědí vydržíte? Pacienti s NTM často zažijí více než 20 zklamání, než se dočkají správné diagnózy. V tomto krátkém animovaném filmu se dozvíte, jak se cítí.



Kampaň:
 Unbreakable Bunny 
(Nezlomná králice)

Klient: Insmed

Reklamní agentura: AREA 23

Produkční společnost: ROOF Studio

Krátký animovaný film Unbreakable spoluvytvořilo 3D studio Roof a reklamní agentura INSMED, aby nám ukázali malý svět pacientů trpících vzácným netuberkulózním mykobakteriálním onemocněním (NTM). Jejich příběh vyprání animovaná králice Barbara

NTM je vzácné plicní onemocnění. Pacienty nejčastěji sužuje chronický kašel, bolest na hrudi, únava, horečka, dušnost a úbytek na váze. V některých případech tato nemoc způsobuje trvalé poškození plic a může být dokonce smrtelná.

NTM se bohužel projevuje poměrně běžnými symptomy. Z těchto důvodů většinou nedojde k včasné a rychlé diagnóze. Pacienti si tedy často prochází mnohými neúspěšnými vyšetřeními, kvůli nimž propadají beznaději. 

Na pomoc jim ale přichází animovaný králíček (respektive králice Barbara) ve více než dvouminutovém spotu inspirovaném příběhem reálné pacientky stejného jména. Ta prošla rukama 20 doktorů, než získala správnou diagnózu.

Ve filmu můžeme sledovat bolest a osamění, kterou plyšová králice pociťuje, když se okolí snaží vyřešit její metaforický problém nevhodným způsobem. Stejně tak se cítí i pacienti NTM držící ruce další nesprávnou diagnózu.

Toto není paywall.

Registrujte se zcela zdarma a získáte:

  • přístup k tomuto článku;
  • přístup k veškerému prémiovému obsahu;
  • každotýdenní newsletter s přehledem toho nejlepšího;
  • možnost soutěžit o zajímavé ceny;
  • a navíc zajímavé slevy na marketingové workshopy.

Vyplňte registrační formulář níže a budeme vědět o tom, pro koho píšeme a co vás nejvíc zajímá.


Na Marketing Journalu vás zajímají témata:


Jak byste definovali hlavní náplň vaší práce?


Kolik let jste v oboru?


Pracujete primárně jako:   



Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?



Štítky dokumentu: Kreativní reklama
Sdílejte tento článek:
Podobné články: