Reklama týdne: 'Dělejte jehněčí, ne zdi!' nabádá Australany společnost Australian Lamb

18. 1. 2021 | Kristýna Vozková
Dobrá kotleta ze 100% australského jehněčího dokáže všechno. Dokonce i vytvořit Spojené státy australské poté, co byly všechny státy deset let oddělené betonovými zdmi. K obří revoluci stačila jen jedna prasklina a mlsný stařík.

Klient: Australian Lamb

Agentura: The Monkeys

Země: Austrálie

 

Vítejte v Austrálii roku 2031. Obří betonové zdi jsou obestavěné kolem jednotlivých států a komentátoři zpráv upozorňují na nepokoje probíhající na všech frontách. Neexistuje ale nic, co by nedokázala spravit jehněčí kotleta, která příhodně vyčuhuje z praskliny ve zdi. 

Jakmile se do ní zvědavý stařík zakousne, vypukne mela, Australané vezmou zdi útokem a probourají se přímo do… do rozkroku australského plavce, vyobrazeného na druhé straně barikády. K demolici zátarasu využívají všeho od tanků až po vidle. Na jednom prostoru se tak po deseti letech znovu setkávají všichni Australani pohromadě. Stařík s kotletou v ruce a jeho známá, která se za lahodnou vůní pracně podkopálala pod zdí, milenec s milenkou, která jej ale mezitím stačila nahradit, a dorazili také Tasmánci (ti čtyři, kteří plavbu přežili).  A všichni společně oslavují Spojené státy australské” u pořádné grilovačky s tím nejlepším jehněčím.

Toto není paywall.

Je skvělé, že odebíráte náš newsletter s přehledem toho nejlepšího z Marketing Journalu. Děkujeme za to! Aktualizací svého účtu provedete registraci do prémiového členství, s nímž můžete nadále číst bez omezení všechny články na našem webu.

Nic vás to nebude stát a jsou s tím spojené jen samé výhody.

S prémiovým členstvím získáte zdarma:

  • přístup k tomuto článku;
  • přístup k veškerému prémiovému obsahu;
  • a navíc zajímavé slevy na marketingové workshopy.

Vyplňte registrační formulář níže a budeme vědět o tom, pro koho píšeme a co vás nejvíc zajímá.


Napište prosím e-mailovou adresu, na kterou vám již chodí newsletter Marketing Journalu. Pomůžete nám tak váš účet spárovat.


Na Marketing Journalu vás zajímají témata:


Jak byste definovali hlavní náplň vaší práce?


Kolik let jste v oboru?


Pracujete primárně jako:   



Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?



Štítky dokumentu: Kreativní reklama
Sdílejte tento článek:
Podobné články: