Reklama týdne: Lacoste — Match Point

27. 8. 2020 | Petr Michl
Moderní tanec, zvedací most a pořádná nálož počítačových triků – nový spot od Lacoste je opět produkční extratřídou.

 


Zdroj: Lacoste

Klient: Lacoste

Agentury: BETC Paris, Iconoclast, Mathematic

Země: Francie

Módní značka Lacoste přichází s dalším spotem, který v sobě snoubí dramatičnost a vizuální pompéznost, z které je jasné, že něco podobného nejde rozhodně stvořit jen s kamerou a dobrým nápadem.

Minutová reklama na parfém nazvaná dle jeho jména, Match Point, zobrazuje pár ženy a muže, kteří se potkají na mostě a pak začne tanec. Nutno dodat, že tanec moderní a výrazový, jehož poselstvím je to, že směřují oba různými směry. Grandiózní finále ovšem prozradí, že nemohou být od sebe.

Za kreativou stojí už tradičně reklamní agentura BETC Paris a za produkcí Iconoclast, konkrétně pak režisérské duo „We Are from LA“. Počítačové triky, které se údajně vyskytují v 90 % záběrů jdou za pařížským VFX studiem Mathematic a profesionály pro 3D modelování. Hlavního hrdinu ztvárňuje francouzský herec Arnaud Valois známý například z filmu 120 BPM, který obdržel v roce 2017 Velkou cenu na filmovém festivalu v Cannes. Jeho partnerku pak hraje Souheila Yacoub.

Při tvorbě spotu byla využita metoda fotogrammetrie, která se „zabývá rekonstrukcí tvarů, měřením rozměrů a určováním polohy předmětů, které jsou zobrazeny na fotografických snímcích“. Neboli na základě série snímků byly vytvořeny 3D modely, které pak vyrostly kolem herců. To se týká zejména samotného zvedacího mostu i závěrečné scény.


Zdroj: Mathematic / befores & afters

„Věděli jsme, že most bude v projektu na úrovni samostatné postavy, takže jsme se zaměřili na vysoce věrnou verzi, která by nám dovolila bezproblémové propojení s příběhem, ale zároveň vizuálně odlišit obě strany,“ uvedl pro portál befores & afters producent VFX efektů ve studiu Mathematic, Sebastián Eyherabide, a dodal: „Ačkoliv víc než 90 % spotu obsahuje počítačem vytvořenou grafiku, naší cílem bylo ponechat naše úsilí neviditelné. Obzvláště obtížný byl finální záběr, kde jsme museli zachytit pocit spektakulární podívané při skoku dívku a zároveň za ní nechat zřetelné město v pozadí.“

Více vás do tohoto procesu vtáhne následující „making of“ video.

Toto není paywall.

Je skvělé, že odebíráte náš newsletter s přehledem toho nejlepšího z Marketing Journalu. Děkujeme za to! Aktualizací svého účtu provedete registraci do prémiového členství, s nímž můžete nadále číst bez omezení všechny články na našem webu.

Nic vás to nebude stát a jsou s tím spojené jen samé výhody.

S prémiovým členstvím získáte zdarma:

  • přístup k tomuto článku;
  • přístup k veškerému prémiovému obsahu;
  • a navíc zajímavé slevy na marketingové workshopy.

Vyplňte registrační formulář níže a budeme vědět o tom, pro koho píšeme a co vás nejvíc zajímá.


Napište prosím e-mailovou adresu, na kterou vám již chodí newsletter Marketing Journalu. Pomůžete nám tak váš účet spárovat.


Na Marketing Journalu vás zajímají témata:


Jak byste definovali hlavní náplň vaší práce?


Kolik let jste v oboru?


Pracujete primárně jako:   



Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?



Štítky dokumentu: Kreativní reklama
Sdílejte tento článek:
Podobné články: