Reklama týdne: Lurpak — Master food in a hurry

5. 6. 2018 | Petr Michl
Je namazání sendviče audiovizuálním uměleckým zážitkem? V této reklamě ano.

Klient: Lurpak

Agentura: Wieden & Kennedy London, Time Based Arts

Země: Velká Británie

Reklamy na máslo nemusí být jen nuda o středostavovské rodině, které máma připraví s radostí snídani i svačinu. Ty propagující máslo Lurpak  umí už dlouhá léta udělat z vaření s máslem strhující vizuální podívanou. Nové reklamě vytvořené agenturou Wieden & Kennedy London a VFX studiem Time Based Arts se daří podobný efekt vykouzlit i z přípravy snídaně.

Toto není paywall.

Registrujte se zcela zdarma a získáte:

  • přístup k tomuto článku;
  • přístup k veškerému prémiovému obsahu;
  • každotýdenní newsletter s přehledem toho nejlepšího;
  • možnost soutěžit o zajímavé ceny;
  • a navíc zajímavé slevy na marketingové workshopy.

Vyplňte registrační formulář níže a budeme vědět o tom, pro koho píšeme a co vás nejvíc zajímá.


Na Marketing Journalu vás zajímají témata:


Jak byste definovali hlavní náplň vaší práce?


Kolik let jste v oboru?


Pracujete primárně jako:   



Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?



Sdílejte tento článek:
Podobné články: