Reklama týdne: Oakley v novém videu sází na Boba Marleyho a emoce, které sport vzbuzuje

13. 8. 2020 | Eva Dragulová
Co vznikne, když se spojí cover verze hitu Boba Marleyho se sportem a slunečními brýlemi značky Oakley? Dojemné video, do nějž dokázali dostat lásku ke sportu a jednotu sportovní komunity. A sportovní brýle, samozřejmě.

ol

Klient: Oakley

Země: USA

Agentura: AKQA

V novém videu od značky Oakley hraje 12 špičkových sportovců a sportovkyň  a poslechnete si v něm remake jedné z nejoblíbenějších písní Boba Marleyho „One Love“, kterou tentokrát zpívá podmanivý hlas soulové zpěvačky Celeste. Oslavuje zdolávání svých osobních limtů a emotivní vztah lidí ke sportu. Vůči sportu totiž můžete pociťovat leccos, ale netečnost málokdy.

 

Sport spojuje 

Mezinárodní marketingový ředitel Oakley Ben Goss k tomu dodává:

„Svět se momentálně nachází na křehkém místě, ale sport má tu sílu vyvolat emoce, ať už ho jen sledujete, nebo přímo provozujete. Sdílením toho, co naše sportovce motivuje, té lásky ke sportu, doufáme, že to bude mít pozitivní dopad na povznesení celé komunity.“

Video, které původně mělo být publikováno v průběhu letních olympijských her a na zakončení sezóny v NBA, vychází namísto toho v dost nejisté době. Ale předává tak „silnější a relevantnější“ zprávu, jak tvrdí Peter Ammentorp Lund, kreativní ředitel digitální agentury AKQA, která video pro Oakley vytvořila.

Chyběl už jen jeden natáčecí den, když jim plány překazil koronavirus. Ale i tak se jim podařilo natočit většinu, pak už to byly jen lehké dodělávky. Lund si myslí, to šlo tak lehce kvůli tomu, že „se jedná spíše o emocionální příběh o konstantní lásce ke sportu – ať se nám v něm zrovna daří, či nikoli.“ 

Marleyho píseň funguje i dnes

Píseň „One Love“ byla „přepsána“ za pomocí citátů slavných sportovců (ve videu potkáte třeba basketbalistku Diamond DeShields, skateboardistu Ryana Shecklera, běžkyni na lyžích Oksanu Masters, cyklistku Caroline Buchanan a surfaře Ítalo Ferreiru). Slavný hit si tvůrci zvolili z konkurence 100 dalších. Jakmile však pustili sportovní záběry s prvními tóny slavné písničky Boba Marleyho, nemuseli hledat dále.

Toto není paywall.

Registrujte se zcela zdarma a získáte:

  • přístup k tomuto článku;
  • přístup k veškerému prémiovému obsahu;
  • každotýdenní newsletter s přehledem toho nejlepšího;
  • možnost soutěžit o zajímavé ceny;
  • a navíc zajímavé slevy na marketingové workshopy.

Vyplňte registrační formulář níže a budeme vědět o tom, pro koho píšeme a co vás nejvíc zajímá.


Na Marketing Journalu vás zajímají témata:


Jak byste definovali hlavní náplň vaší práce?


Kolik let jste v oboru?


Pracujete primárně jako:   



Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?



Sdílejte tento článek:
Podobné články: