Reklama týdne: pojištění od John Lewis se vrací s destruktivním tancem

18. 10. 2021 | Petr Michl
„Let Life Happen,“ vyzývá reklama na pojištění domácnosti. Bezstarostný chlapec řádí při tanci jak oko tornáda, nazvedl ze židle puritány.

 

Název spotu: Let Life Happen

Klient: John Lewis

Agentura: Adam&EveDDB

Země: Velká Británie

Síť obchodních domů John Lewis má také své další sub-brandy, včetně toho, který se věnuje pojištění. Nová reklama na pojištění domácnosti od tohoto zavedeného britského jména navazuje na svým způsobem kultovní spot starý 6 let. Tentokrát dostává ovšem poněkud kontroverznější nádech, ač jsou jeho primární poselství i scénář de facto totožné.

Toto není paywall.

Je skvělé, že odebíráte náš newsletter s přehledem toho nejlepšího z Marketing Journalu. Děkujeme za to! Aktualizací svého účtu provedete registraci do prémiového členství, s nímž můžete nadále číst bez omezení všechny články na našem webu.

Nic vás to nebude stát a jsou s tím spojené jen samé výhody.

S prémiovým členstvím získáte zdarma:

  • přístup k tomuto článku;
  • přístup k veškerému prémiovému obsahu;
  • a navíc zajímavé slevy na marketingové workshopy.

Vyplňte registrační formulář níže a budeme vědět o tom, pro koho píšeme a co vás nejvíc zajímá.


Napište prosím e-mailovou adresu, na kterou vám již chodí newsletter Marketing Journalu. Pomůžete nám tak váš účet spárovat.


Na Marketing Journalu vás zajímají témata:


Jak byste definovali hlavní náplň vaší práce?


Kolik let jste v oboru?


Pracujete primárně jako:   



Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?



Sdílejte tento článek:
Podobné články: