Reklama týdne: Sandy Hook Promise — Back to School Essentials

23. 9. 2019 | Petr Michl
Jak se cítí děti, když někdo přijde do školy a začne po nich střílet? Parodie na všechny veselé back to school kampaně vám nebude chtít prodat penál nebo aktovku. Ukazuje horor, který zažilo v USA od střílení v Colombine bezmála čtvrt milionu dětí.

Toto není paywall.

Registrujte se zcela zdarma a získáte:

  • přístup k tomuto článku;
  • přístup k veškerému prémiovému obsahu;
  • každotýdenní newsletter s přehledem toho nejlepšího;
  • možnost soutěžit o zajímavé ceny;
  • a navíc zajímavé slevy na marketingové workshopy.

Vyplňte registrační formulář níže a budeme vědět o tom, pro koho píšeme a co vás nejvíc zajímá.


Na Marketing Journalu vás zajímají témata:


Jak byste definovali hlavní náplň vaší práce?


Kolik let jste v oboru?


Pracujete primárně jako:   



Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?



Štítky dokumentu: Marketing v neziskovém sektoru
Sdílejte tento článek:
Podobné články: