Reklama týdne: speciální barva na stěny pro úzkostlivé hostitele

18. 9. 2020 | Milada Zemanová
Bojíte se, že vám hosté ušpiní váš krásný domov? Jaká máte opatření, abyste tomu zabránili? Právě na tyto situace se zaměřila série reklam od značky barev na stěny, Farrow & Ball. A řešení některých majitelů nemovitostí jsou více než úsměvná.

Klient: Farrow & Ball

Kreativní agentura: BMB

Režisér: David Kerr

Produkce: Hungry Man

Někteří lidé si velice potrpí na pořádek ve svých domovech, a to do té míry, že návštěvám nedovolí téměř na nic sáhnout. Okamžitě utírají kolečka, která na stole zanechávají hrníčky a urovnávají křeslo, sotva se z něj zvednete. Úsměvnost těchto situací zachytila britská značka barev Farrow & Ball.

Ve spolupráci s agenturou BMB vytvořila sérii reklam, které adresují napjaté situace mezi hostiteli a jejich návštěvou. Zmíněné napětí přitom vzniká právě s ohledem na pořádek a čistotu. Hlavní sdělení následně je, že pokud si lidé vymalují svůj domov pomocí barev Farrow & Ball, nemusí se obávat nečistot. Stěny jednoduše setřou, a ty budou opět krásně čisté.

Kampaň nese název „Relax, it’s Modern Emulsion” ( Klid, je to Modern Emulsion) a bude k vidění v televizi, na sociálních sítí a v tištěné reklamě. Její hlavní složkou jsou 3 reklamy zachycující až příliš choulostivé lidi, kteří se obávají, že jejich hosté zničí jejich krásné nově natřené stěny.

Jedna z reklam zachycuje pár, který pozve své přátele na večeři. A když má dojít k rozlévání vína, tak místo sklenic využijí dětská pítka.

Velmi zajímavé je také řešení ženy, jejíž přátelé s sebou přivedou na návštěvu i špinavého pejska. Zmíněná ženy situaci vyřeší více než originálně.

V dalším videu vidíme ženu,s jejímž synem si přijde hrát jeho kamarádka. Ve chvíli, kdy ovšem holčička vstoupí do domu, musí podepsat smlouvu, v níž souhlasí, že zaplatí vyčištění všech skvrn, které způsobí.

Humornou linku přenesli autoři i do tištěné reklamy. Ta zachycuje konverzaci mezi páry, které objevují nové možnosti jejich vztahu. Právě díky speciální barvě od Farrow & Ball.

Toto není paywall.

Registrujte se zcela zdarma a získáte:

  • přístup k tomuto článku;
  • přístup k veškerému prémiovému obsahu;
  • každotýdenní newsletter s přehledem toho nejlepšího;
  • možnost soutěžit o zajímavé ceny;
  • a navíc zajímavé slevy na marketingové workshopy.

Vyplňte registrační formulář níže a budeme vědět o tom, pro koho píšeme a co vás nejvíc zajímá.


Na Marketing Journalu vás zajímají témata:


Jak byste definovali hlavní náplň vaší práce?


Kolik let jste v oboru?


Pracujete primárně jako:   



Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?



Štítky dokumentu: Kreativní inspirace
Sdílejte tento článek:
Podobné články: