Reklamní kreativci jsou jako krekry, říká neziskovka NABS. Často je po otevření kanceláře najdete již zlomené

14. 10. 2021 | Aneta Birnerová
Mnoho zaměstnanců v reklamním prostředí se blíží vyhoření, upozorňuje nezisková organizace NABS. Neutuchající pracovní zápal je pomalu mění na vysušené křehké krekry.

Kampaň: This Job Can Break You if You Let It. (Tahle práce tě zlomí, jestli jí to dovolíš.)

Agentura: Cossette (Kanada)

Klient: National Advertising Benevolent Society (NABS)

„Tahle práce tě zničí, doufám, že to víš,“ upozorňuje kulhající Emily svou novou druhou asistentku na konci legendárního filmu Ďábel nosí Pradu. Přestože tento snímek vznikl na motivy knižní předlohy Lauren Weisberger kritizující neúnosné pracovní nároky šéfredaktorky Vogue Anny Wintour, většina z nás ji v podání půvabné Meryl Streep miluje. Kdo by nechtěl pracovat pro šéfku, jejíž lehké špulení rtů zničí jak celou kolekci jednoho návrháře, tak váš osobní život.

Toto není paywall.

Je skvělé, že odebíráte náš newsletter s přehledem toho nejlepšího z Marketing Journalu. Děkujeme za to! Aktualizací svého účtu provedete registraci do prémiového členství, s nímž můžete nadále číst bez omezení všechny články na našem webu.

Nic vás to nebude stát a jsou s tím spojené jen samé výhody.

S prémiovým členstvím získáte zdarma:

  • přístup k tomuto článku;
  • přístup k veškerému prémiovému obsahu;
  • a navíc zajímavé slevy na marketingové workshopy.

Vyplňte registrační formulář níže a budeme vědět o tom, pro koho píšeme a co vás nejvíc zajímá.


Napište prosím e-mailovou adresu, na kterou vám již chodí newsletter Marketing Journalu. Pomůžete nám tak váš účet spárovat.


Na Marketing Journalu vás zajímají témata:


Jak byste definovali hlavní náplň vaší práce?


Kolik let jste v oboru?


Pracujete primárně jako:   



Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?



Sdílejte tento článek:
Podobné články: