Richard Branson zve Ryana Reynoldse na svou luxusní loď (ale bez dětí)

20. 12. 2021 | Aneta Birnerová
Majitel společnosti Virgin Voyage, Richard Branson oznamuje, že na palubách svých luxusních lodí bude nyní servírovat Aviation Gin herce Ryana Reynoldse. V novém reklamním spotu vás pak muži společně zvou na exkluzivní plavbu po Atlantiku. Každý je vítán (akorát děti nechte doma.)

Dva miláčkové médií, Sir Richard Branson a herec Ryan Reynolds, spojili své obchodní síly, aby vám po pandemii mohli nabídnout ještě luxusnější zážitky než kdy dříve. Tentokrát v podobě popíjení Reynoldsova Aviation American Ginu na palubách luxusních lodí Richarda Bransona. 

Obchodní spojení se pak muži rozhodli komunikovat v jednoduchém reklamním videu. Alespoň takový byl původní plán. Záhy po začátku spotu se ale přestanou zajímat o kameru, když si Richard Branson všimne, že je jeho partner poněkud nervózní. 

„To víš, jako majitel značky a otec dvou dcer toho mám prostě moc,“ přiznává Reynolds. „Tří dcer,“ opraví ho okamžitě sir Branson a využije příležitosti, aby mu nabídl plavbu na své luxusní lodi, kde si jistě odpočine. Zejména proto, že tam žádné děti nesmí. 

Zatímco se tedy Branson vrací k původnímu plánu představit divákům své luxusní lodě, herec se nemůže zbavit lákavé představy strávit několik dní bez svých dcer… nebo možná o trochu déle?

Pořád platí to pravidlo žádných dětí i po plavbě?” ptá se zoufale herec na konci reklamního spotu, který můžete zhlédnout níže.

Herec Ryan Reynolds je z navázaného obchodního spojení nadšený. Plní si tak totiž jeden ze svých dětských snů:

„Mým dětským snem bylo zahrát si v seriálu The Love Boat po boku Vica Taybacka. Ani v těch nejdivočejších snech jsem si ale nepředstavoval, že budu tak úspěšný, abych si mohl dovolit nabízet svou vlastní značku ginu na lodi tak luxusní, že tam nesmí děti.“

Branson a Reynolds opět zasahují

To, že to mužům před kamerou spolu sluší, není náhoda. „Pamatuju si, že jsem ti minule radil, abys byl sám sebou,“ upozorňuje otcovsky sir Branson toporného herce poté, co si trochu „ujel“ na vodách reklamštiny. Majitel Virgin Voyages tím odkazuje na obdobné obchodní spojení, na kterém se tito dva muži domluvili před třemi lety. 

Tenkrát šlo o Bransonovu leteckou společnost Virgin Aviation, která od roku 2018 na palubách svých letadel nabízí opět Reynoldsův gin. 

Samozřejmě ani oznámení tohoto spojení se neobešlo bez humorné reklamy, která je opět více o vztahu zkušeného obchodníka a možná až příliš nadšeného herce než o samotném sdělení. 

Jde o další propagační video, kde se Reynoldsovi povedlo udělat si reklamu „jen tak mimochodem,“ aniž by veselí diváci u obrazovek měli pocit, že na ně právě působí marketingové sdělení – a to i přes to, že, jak jsme již zmínili výše, Reynolds si ve spotu neodpustí velký toporný monolog v reklamštině. 

Na první společný spot Bransona a Reynoldse se můžete podívat níže.

„Zdá se, že nemohu Ryanovi uniknout, pořád mě sleduje,“ komentoval s humornou nadsázkou pro marketingový portál The Drum jejich druhé obchodní spojení sir Branson. „Ještě že mám Aviation Gin opravdu rád. Proto se už nemůžu dočkat až jej nabídnu nejen na palubách svých letadel, ale nyní i lodí.”

Obchodní tajemství Ryana Reynoldse

Přestože Reynolds si ochotně vyslechne dobře míněné poznámky starého byznysového pardála, divákovi je pocitově jasné, že ohledně herecké suverenity rady nepotřebuje. 

Richard Branson totiž není první, s kým před kamerou o svých ginech rozmlouval. Své reklamní triky dříve testoval dokonce sám na sobě. 

Toto není paywall.

Je skvělé, že odebíráte náš newsletter s přehledem toho nejlepšího z Marketing Journalu. Děkujeme za to! Aktualizací svého účtu provedete registraci do prémiového členství, s nímž můžete nadále číst bez omezení všechny články na našem webu.

Nic vás to nebude stát a jsou s tím spojené jen samé výhody.

S prémiovým členstvím získáte zdarma:

  • přístup k tomuto článku;
  • přístup k veškerému prémiovému obsahu;
  • a navíc zajímavé slevy na marketingové workshopy.

Vyplňte registrační formulář níže a budeme vědět o tom, pro koho píšeme a co vás nejvíc zajímá.


Napište prosím e-mailovou adresu, na kterou vám již chodí newsletter Marketing Journalu. Pomůžete nám tak váš účet spárovat.


Na Marketing Journalu vás zajímají témata:


Jak byste definovali hlavní náplň vaší práce?


Kolik let jste v oboru?


Pracujete primárně jako:   



Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?



Štítky dokumentu: Formy PR
Sdílejte tento článek:
Podobné články: