Sako, košile, kravata a k tomu trenky s plameňáky. I to je nová módní home office kolekce značky Prisma

8. 6. 2020 | Kristýna Vozková
Co na sebe při pracovním meetingu na ZOOMu? Prisma přichází se speciální karanténní kolekcí „polovičních outfitů” skvěle se hodících pro práci z domova.

Během letošního jara si následující situaci zažila alespoň jednou většina z nás. Účastníte se videohovoru se svým šéfem a dalšími kolegy, kvůli kterému jste si oblékli reprezentativní vršek v podobě košile s kravatou či halenky, a nervózně pokukujete po pestrobarevných legínách nebo trenýrkách s kachničkami a pletených fuseklích, které outfit doplňují v místech, která webkamera nezabírá. Kdo by se také soukal do kalhot (v případě dam do sukní), když vám už tak dalo dost práce vstát s počítačem z postele a dostat do důstojné podoby alespoň horní část těla. 

Finský maloobchodní módní řetězec Prisma se rozhodl z této úsměvné reality karanténních dní vytěžit maximum a představil ve spolupráci s agenturou TBWA/Helsinki speciální jarní kolekci, která kombinuje pracovní a společensky přijatelné vrchní díly oděvů s těmi spodními, které vám během home office poskytnou potřebné pohodlí. Košile a saka kombinovaná s pestrobarevnými trenkami, legínami a vysokými teplými ponožkami, přesně tak vypadá kolekce s názvem Telcollection

Viceprezidentka marketingu ve společnosti Prisma, Minni Jaakola, uvedla na adresu kolekce následující: „V rámci kampaně jsme chtěli do této těžké doby vnést trochu humoru a povzbudit všechny pracující lidi, aby se oblékali tak podivně a pohodlně, jak je jim to během práce z domova pohodlné."

Toto není paywall.

Je skvělé, že odebíráte náš newsletter s přehledem toho nejlepšího z Marketing Journalu. Děkujeme za to! Aktualizací svého účtu provedete registraci do prémiového členství, s nímž můžete nadále číst bez omezení všechny články na našem webu.

Nic vás to nebude stát a jsou s tím spojené jen samé výhody.

S prémiovým členstvím získáte zdarma:

  • přístup k tomuto článku;
  • přístup k veškerému prémiovému obsahu;
  • a navíc zajímavé slevy na marketingové workshopy.

Vyplňte registrační formulář níže a budeme vědět o tom, pro koho píšeme a co vás nejvíc zajímá.


Napište prosím e-mailovou adresu, na kterou vám již chodí newsletter Marketing Journalu. Pomůžete nám tak váš účet spárovat.


Na Marketing Journalu vás zajímají témata:


Jak byste definovali hlavní náplň vaší práce?


Kolik let jste v oboru?


Pracujete primárně jako:   



Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?



Štítky dokumentu: Kreativní reklama
Sdílejte tento článek:
Podobné články: