Španělská IKEA slaví 25. výročí s reality show plnou devadesátkové nostalgie

10. 9. 2021 | Barbora Vičarová
Šest mladých účastníků je zavřeno v šílené retro vile, která je jako vystřižená z 90. let, a musí si poradit se životem bez moderních vymožeností. Zní to jako… nová kampaň k výročí španělské IKEA?

 „Uvězněni v devadesátkách”– právě tak se jmenuje reality show, kterou místo kampaně vypustila španělská pobočka IKEA k příležitosti jejích 25. narozenin v zemi. Jaký asi byl život bez moderních vychytávek a designového nábytku, třeba právě toho z IKEA? To si v ní vyzkoušelo 6 mladých účastníků, které značka v šílené retro vile zavřela. 

Všude háčkované dečky, nepoddajné a kousavé povlečení nebo umakartová koupelna, ve které se nedá hnout. Tohle všechno museli Španělé zažívat, než do země přišla spása v podobě obchodního domu IKEA – nebo alespoň to se snaží fanouškům značka ukázat skrze 8 epizod, které jsou přístupné na webu a YouTube kanálu IKEA. 

Toto není paywall.

Registrujte se zcela zdarma a získáte:

  • přístup k tomuto článku;
  • přístup k veškerému prémiovému obsahu;
  • každotýdenní newsletter s přehledem toho nejlepšího;
  • možnost soutěžit o zajímavé ceny;
  • a navíc zajímavé slevy na marketingové workshopy.

Vyplňte registrační formulář níže a budeme vědět o tom, pro koho píšeme a co vás nejvíc zajímá.


Na Marketing Journalu vás zajímají témata:


Jak byste definovali hlavní náplň vaší práce?


Kolik let jste v oboru?


Pracujete primárně jako:   



Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?



Štítky dokumentu: Kreativní inspirace
Sdílejte tento článek:
Podobné články: