Sport England vrací úder a ukazuje ženy při sportu takové, jaké opravdu jsou

11. 3. 2020 | Barbora Vičarová
Britská vládní agentura Sport England přichází po 5 letech s remakem úspěšné kampaně This Girl Can a motivuje ženy ke sportovní aktivitě.

Když britská vládní agentura Sport England před 5 lety přemýšlela, jak motivovat ženy ke sportování, vsadila všechny karty na přirozenost. Populární virální spot, který ukazuje ženy takové, jaké opravdu jsou, jich tenkrát aktivoval více než 3 miliony a získal  a tak na jeho nový remake vsadila Sport England i dnes.

V novém spotu s názvem This Girl Can - Me Again” opět ukazuje ženy různých postav nebo barev pleti při různých sportovních aktivitách. Spot, který je opět prací agentury FCB Inferno, tak reaguje na výsledky průzkumu vládní agentury o tom, že ženy v aktivním sportu mnohdy limituje strach z toho, že jsou souzeny a že nejsou pro daný sport dostatečně hubené nebo krásné. 

Kromě vzhledu akcentuje nový spot také menstruaci – ve spotu se objeví žena, která trpí menstruačními bolestmi nebo jí v šatně při převlékání vykoukne šňůrka od tampónu. Sharon Jiggins ze Sport England k tomu dodává:

„Myslím, že to, že v médiích mluvíme o menstruačních křečích nebo tamponech je známkou toho, že jsme se posunuli o kousek dál. Tím, že tato témata ukazujeme je také normalizujeme.”

 

Původní spot z roku 2015 navazoval na alarmující závěry z vládního výzkumu o tom, že aktivnímu sportu se věnuje o 1,75 milionu více mužů, než žen. Přitom však mnoho žen uvádělo, že by rády sportovaly více, možná je ale omezovala právě jejich představa o tom, že nejsou dostatečně hubené nebo krásné, aby při sportu vypadaly jako profesionálky.  

Podívejte se na něj níže. 

Toto není paywall.

Je skvělé, že odebíráte náš newsletter s přehledem toho nejlepšího z Marketing Journalu. Děkujeme za to! Aktualizací svého účtu provedete registraci do prémiového členství, s nímž můžete nadále číst bez omezení všechny články na našem webu.

Nic vás to nebude stát a jsou s tím spojené jen samé výhody.

S prémiovým členstvím získáte zdarma:

  • přístup k tomuto článku;
  • přístup k veškerému prémiovému obsahu;
  • a navíc zajímavé slevy na marketingové workshopy.

Vyplňte registrační formulář níže a budeme vědět o tom, pro koho píšeme a co vás nejvíc zajímá.


Napište prosím e-mailovou adresu, na kterou vám již chodí newsletter Marketing Journalu. Pomůžete nám tak váš účet spárovat.


Na Marketing Journalu vás zajímají témata:


Jak byste definovali hlavní náplň vaší práce?


Kolik let jste v oboru?


Pracujete primárně jako:   



Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?



Sdílejte tento článek:
Podobné články: