Strastiplný psí příběh varuje před lidskou zlobou a lhostejností

15. 7. 2020 | Milada Zemanová
Každý rok téměř 100 tisíc zvířat ve Francii skončí na ulici nebo jinde opuštěná, protože už je jejich lidská rodina nechce. Nezisková organizace se snaží na tuto problematiku upozornit v dojemném příběhu pejska, který zůstane upoután na řetězu v opuštěné boudě.

Francouzská odnož neziskové organizace Animal Protection Society (Společnost za ochranu zvířat) uveřejnila krátký film s názvem Survivor (Přeživší, pozn. redakce). Ten vypráví příběh o pejskovi, kterého jeho majitel bije a nakonec přiváže k řetězu v opuštěné boudě v lese a odejde. Pejskovi se sice podaří vymanit, nicméně ho čeká život na ulici, hlad, lidská agresivita i srážka s autem. Může tento nevinný tvor mít ještě šanci na štěstí?

Survivor upozorňuje na téma, které je bohužel ve spojení s letními měsíci velmi časté. A tím je opuštění zvířat. Lidé například nenajdou nikoho na hlídání po dobu dovolené či z jakéhokoliv jiného důvodu své zvíře opustí. Vyhodí jej na ulici, nebo ještě hůře, někde jej přivážou, aby se na nimi bývalý domácí mazlíček nevracel. Toto bezohledné lidské jednání vede k úmrtí mnoha zvířat, ať už z důvodu vyhladovění či důsledkem nějaké nehody. Ve Francii je například ročně opuštěno přibližně 100 tisíc zvířat, přičemž 60 tisíc právě během léta.

Zvířata nejsou věcí, kterou můžete odložit, když se vám již nehodí. Animal Protection Society se na tuto problematiku snaží upozornit a žádá lidi, kterým osud němých tváří není lhostejný, aby ji podpořili.

Jak skončí příběh tohoto čtyřnohého hrdiny snímku Survivor, se podívejte již sami.

Za videem stojí agentura Birth a během prvních dní od spuštění získalo přes 2 miliony zhlédnutí. Navíc se stalo nejvíce zhlédnutým videem na francouzském Instagramu. A to bez reklamy. Kromě sociálních sítí bude video vysíláno i v televizi.

Toto není paywall.

Je skvělé, že odebíráte náš newsletter s přehledem toho nejlepšího z Marketing Journalu. Děkujeme za to! Aktualizací svého účtu provedete registraci do prémiového členství, s nímž můžete nadále číst bez omezení všechny články na našem webu.

Nic vás to nebude stát a jsou s tím spojené jen samé výhody.

S prémiovým členstvím získáte zdarma:

  • přístup k tomuto článku;
  • přístup k veškerému prémiovému obsahu;
  • a navíc zajímavé slevy na marketingové workshopy.

Vyplňte registrační formulář níže a budeme vědět o tom, pro koho píšeme a co vás nejvíc zajímá.


Napište prosím e-mailovou adresu, na kterou vám již chodí newsletter Marketing Journalu. Pomůžete nám tak váš účet spárovat.


Na Marketing Journalu vás zajímají témata:


Jak byste definovali hlavní náplň vaší práce?


Kolik let jste v oboru?


Pracujete primárně jako:   



Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?



Štítky dokumentu: Marketing v neziskovém sektoru
Sdílejte tento článek:
Podobné články: