Střílečka Fortnite se spojila s Mezinárodním Červeným křížem

10. 3. 2020 | Milada Zemanová
Videohry můžou být využity k šíření dobrých úmyslů. Hráči Fortnite pro jednou nebudou virtuálně zabíjet své soupeře, ale budou zachraňovat oběti válečných konfliktů. Stejně jako to dělají reální pracovníci Červeného kříže.

Fortnite je střílečka, kterou hrají miliony lidí po celém světě. Hráči v ní mají za cíl zabít své nepřátele a zůstat posledním naživu. Nyní se však Fortnite spojil s Mezinárodním Červeným křížem a představil zcela novou podobu hry. Ta nese název Liferun a hráči se v ní stanou zástupcem Červeného kříže ve válečné zóně. A místo toho, aby životy brali, tak je zachraňují.

Za touto kampaní stojí digitální agentura Wunderman Thompson West a herní studio Team Evolve. V rámci hry Liferun jsou k dispozici 4 scénáře, během kterých hráči zneškodňují miny, doručují zásoby, poskytují lékařskou pomoc a znovu budují infrastrukturu. Tedy dělají činnosti, které mají na starosti reální pracovníci Červeného kříže.

Toto není paywall.

Registrujte se zcela zdarma a získáte:

  • přístup k tomuto článku;
  • přístup k veškerému prémiovému obsahu;
  • každotýdenní newsletter s přehledem toho nejlepšího;
  • možnost soutěžit o zajímavé ceny;
  • a navíc zajímavé slevy na marketingové workshopy.

Vyplňte registrační formulář níže a budeme vědět o tom, pro koho píšeme a co vás nejvíc zajímá.


Na Marketing Journalu vás zajímají témata:


Jak byste definovali hlavní náplň vaší práce?


Kolik let jste v oboru?


Pracujete primárně jako:   



Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?



Štítky dokumentu: Marketing v neziskovém sektoru
Sdílejte tento článek:
Podobné články: