Švédská sportovní značka dává Americe slevu do doby, než bude mít zdravotní pojištění pro všechny

1. 11. 2021 | Barbora Vičarová
I skrze slevový program se dá jasně vyjádřit politický postoj značky. Sportovní značka Craft se rozhodla darovat všem Američanům trvalou slevu 10,7 % a bojuje s ní za zdravotní pojištění pro všechny.

Sportovní trička nebo kraťasy s nápisem „Universal Health Wear” zaplavily Ameriku. A stojí za nimi sportovní značka Craft, která si bere na paškál zdravotní politiku USA a využívá podobnosti ve výslovnosti slova wear, tedy oblečení, a care, neboli péče. Respektive to, že v USA není na rozdíl od většiny rozvinutých západních zemí dostupná „universal health care, tedy všeobecná zdravotní péče poskytnutá všem obyvatelům. Speciální řada mikin, šortek a triček je Američanům k dispozici se slevou 10,7 %, což je částka, kterou Švédové platí ze svých příjmů na pokrytí zdravotní péče pro všechny občany. 

Ve vtipném spotu ke kampani značky Craft voicover jasně říká:

Toto není paywall.

Registrujte se zcela zdarma a získáte:

  • přístup k tomuto článku;
  • přístup k veškerému prémiovému obsahu;
  • každotýdenní newsletter s přehledem toho nejlepšího;
  • možnost soutěžit o zajímavé ceny;
  • a navíc zajímavé slevy na marketingové workshopy.

Vyplňte registrační formulář níže a budeme vědět o tom, pro koho píšeme a co vás nejvíc zajímá.


Na Marketing Journalu vás zajímají témata:


Jak byste definovali hlavní náplň vaší práce?


Kolik let jste v oboru?


Pracujete primárně jako:   



Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?



Štítky dokumentu: Kreativní inspirace
Sdílejte tento článek:
Podobné články: