Tento billboard piva Corona je plně čitelný jen na pár minut denně

16. 5. 2022 | Petr Michl, Aneta Birnerová
Na billboardu Corony na brightonské pláži rozehraje slunce své divadlo jen na čtvrthodinu denně. Stojí to ale za to.

 

Na dobré věci se vyplatí počkat… Ač se toto rčení používá někdy u tvrdého alkoholu, tentokrát si ho vzali k srdci kreativci z agentury Wieden+Kennedy tvořící billboard pro mexické pivo Corona. Venkovní propagace Corony v britském Brightonu vypadá po většinu dne fádně, jako etiketa z lahve na žlutém pozadí. To pravé divadlo ovšem rozehraje s pomocí té nejdůležitější věci v naší galaxii.  

Aktuálně mezi 18:30 a 18:45, kdy na billboard umístěný u jedné z brightonských pláží dopadá sluneční světlo, se na něm objeví stín ve tvaru láhve spolu se sloganem „Made From Natural World(„Ze světa přírody"). Děje se tak díky tomu, že jsou láhev a nápis „vyřezané“ na konstrukci kolmě připevněné k jedné ze stran billboardu – to, že je obalená břečťanem, pak jen posiluje „přírodní poselství“.

Marketingová ředitelka Corona Europe k této kampani uvedla:

„Corona věří, že ty nejlepší věci pocházejí z přírody. Od přírodních ingrediencí, které používáme k vaření piva, až po naše poslání pomoci více lidem znovu se spojit s přírodou.“

Slunce nyní prý osvětluje „krásu a výhody používání 100% přírodních složek". Toto sdělení je sice v dispozici v plné parádě jen na zlomek dne, jeho kreativita a nezvyklost ovšem kampani přinášejí mezinárodní mediální pozornost, která významně přesahuje Brighton. 






Televizní stanice BBC přibila Draculu na billboard

Stín na billboardu si zahrál i v nedávné minulosti, v londýnské kampani televizní stanice BBC z roku 2020. V rámci propagace seriálu Dracula se na dvou místech v Londýně a Birminghamu se objevil skutečně kreativní billboard.

Přes den byla jeho levá část jen změtí krvavých kůlů, na které dle legend hrabě Dracula rád napichoval své odpůrce.

Toto není paywall.

Je skvělé, že odebíráte náš newsletter s přehledem toho nejlepšího z Marketing Journalu. Děkujeme za to! Aktualizací svého účtu provedete registraci do prémiového členství, s nímž můžete nadále číst bez omezení všechny články na našem webu.

Nic vás to nebude stát a jsou s tím spojené jen samé výhody.

S prémiovým členstvím získáte zdarma:

  • přístup k tomuto článku;
  • přístup k veškerému prémiovému obsahu;
  • a navíc zajímavé slevy na marketingové workshopy.

Vyplňte registrační formulář níže a budeme vědět o tom, pro koho píšeme a co vás nejvíc zajímá.


Napište prosím e-mailovou adresu, na kterou vám již chodí newsletter Marketing Journalu. Pomůžete nám tak váš účet spárovat.


Na Marketing Journalu vás zajímají témata:


Jak byste definovali hlavní náplň vaší práce?


Kolik let jste v oboru?


Pracujete primárně jako:   



Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?



Sdílejte tento článek:
Podobné články: