TikTok posiluje e-commerce prvky a možná spustí vlastní streaming hudby

25. 11. 2019 | Petr Michl

 

TikTok je dosud často vnímán jako aplikace pro malé děti, kterou nechápou nejen dospělí, ale i dospívající. Je ovšem platformou, s níž se musí počítat. Na App Store společnosti Apple a na Google Play již zaznamenal 1,5 miliardy stažení. Nyní přichází s novými možnostmi, jak se propojit se světem e-commerce — a roli v tom hrají pochopitelně linky.

V současné chvíli testuje možnost tvůrců přidávat produktové linky na různé e-commerce stránky do jejich biografického popisku (zkráceně „bio“) a do samotných příspěvků. Jde tak na věc více přímočařeji než Instagram, kde fenomén influencer marketingu začal vzkvétat ještě v době, kdy u něj fungovala jen první ze zmíněných možností.

Na tuto funkci upozornil spotter Fabian Bern, dle kterého budou moci uživatelé přímo navštívit linkované stránky třetích stran a případně na nich nakoupit. Dokumentuje to jeho následující video.

Toto není paywall.

Je skvělé, že odebíráte náš newsletter s přehledem toho nejlepšího z Marketing Journalu. Děkujeme za to! Aktualizací svého účtu provedete registraci do prémiového členství, s nímž můžete nadále číst bez omezení všechny články na našem webu.

Nic vás to nebude stát a jsou s tím spojené jen samé výhody.

S prémiovým členstvím získáte zdarma:

  • přístup k tomuto článku;
  • přístup k veškerému prémiovému obsahu;
  • a navíc zajímavé slevy na marketingové workshopy.

Vyplňte registrační formulář níže a budeme vědět o tom, pro koho píšeme a co vás nejvíc zajímá.


Napište prosím e-mailovou adresu, na kterou vám již chodí newsletter Marketing Journalu. Pomůžete nám tak váš účet spárovat.


Na Marketing Journalu vás zajímají témata:


Jak byste definovali hlavní náplň vaší práce?


Kolik let jste v oboru?


Pracujete primárně jako:   



Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?



Štítky dokumentu: Mobilní aplikace
Sdílejte tento článek:
Podobné články: