TikTok vyzývá uživatele k předělávkám ikonických reklam. A výsledek je opravdu zábava!

4. 8. 2021 | Barbora Vičarová
TikTok ve spolupráci se značkami jako Skittles nebo Old Spice oživuje staré reklamy a vypadá to, že našel kreativní díru na trhu. V rámci kampaně Re:make totiž uživatelé přichází se zábavnými předělávkami, které nyní na sítí sbírají obrovská čísla.

Některé reklamy prostě fungují i po letech. Ačkoliv vznikaly v dobách, kdy byl internet teprve v plenkách, mají dokonce i virální potenciál. Platforma TikTok for Business se toho rozhodla využít a k příležitosti oslav prvních narozenin spustila obří TikTokovou kampaň s názvem Re:Make. Společně s velkými značkami jako Skittles, Old Spice nebo Snickers nyní vybízí uživatele, aby předělali jejich ikonické reklamy po svém a sdíleli na je sociální síti. A některé z nich jsou opravdu povedené!

Možná si vzpomenete na první reklamu na značku Skittles, ve které se všechno mění v barevné bonbony a na povedenou výměnu mezi kancelářskými pracovníky: 

„Time, ukaž Joelovi, jak se vše na co sáhneš promění na Skittles!”

„Wow, to je úžasné!”

„Je to úžasné, když nemůžeš pochovat v náručí svého nově narozeného syna? Oblékal ses a v klidu si posnídal dnes ráno? Já ne. Dnes jsem potkal v autobusu známého a potřásl mu rukou… Už nikdy neuvidí svoji rodinu… Hádám, že to je opravdu úžasné.” 

Kultovních je i mnoho reklam na Snickers se sloganem „Když máš hlad, nejsi to ty”. Americkou verzi s herečkou Betty White najdete níže, možná se vám ale dříve vybaví její česká obdoba. 

Toto není paywall.

Je skvělé, že odebíráte náš newsletter s přehledem toho nejlepšího z Marketing Journalu. Děkujeme za to! Aktualizací svého účtu provedete registraci do prémiového členství, s nímž můžete nadále číst bez omezení všechny články na našem webu.

Nic vás to nebude stát a jsou s tím spojené jen samé výhody.

S prémiovým členstvím získáte zdarma:

  • přístup k tomuto článku;
  • přístup k veškerému prémiovému obsahu;
  • a navíc zajímavé slevy na marketingové workshopy.

Vyplňte registrační formulář níže a budeme vědět o tom, pro koho píšeme a co vás nejvíc zajímá.


Napište prosím e-mailovou adresu, na kterou vám již chodí newsletter Marketing Journalu. Pomůžete nám tak váš účet spárovat.


Na Marketing Journalu vás zajímají témata:


Jak byste definovali hlavní náplň vaší práce?


Kolik let jste v oboru?


Pracujete primárně jako:   



Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?



Sdílejte tento článek:
Podobné články: