Tuto krabici nevyhodíte. Samsung radí, jak si z ní udělat konferenční stolek nebo boudu pro kočku

16. 4. 2020 | Petr Michl
Krabice od řady televizí The Serif nepatří do koše. Samsung se spojil s magazínem Dezeen, aby vytvořil návody, jak ji změnit například na konferenční stolek, stolek pod TV na set top box, stoličku, boudu pro kočky či malé psy nebo držák na časopisy a noviny.

 

Samsung uvedl nové více ekologicky šetrné balení své high-end řady televizí The Serif. A přichystal přitom pro zákazníky aktivitu, díky které si informace o novém k přírodě ohleduplnějšímu papírovému kartónu lépe zapamatují. Začnou z něj totiž sami stavět.  

Samsung se spojil s britským magazínem Dezeen zaměřeným na architekturu a design. Spolu s ním pak sepsal návody, jak z k tomu připravených krabic mohou zákazníci vytvořit doplňky do jejich domácnosti. Například konferenční stolek, stolek na DVD přehrávač či set top box, stoličku, boudu pro kočky či malé psy nebo držák na časopisy a noviny.



Samsung už dříve obdržel na letošním veletrhu spotřební elektroniky CES za své eko-balení televizí cenu za inovaci.

„Spotřebitelé nakoupí s větší pravděpodobností u značky, která sdílí stejné hodnoty jako oni. Věříme, že budou brát naše ekologické balení jako způsob, kterým mohou vyjádřit i svoje postoje,“ uvedl Kangwook Chun zastávající v Samsungu pozici Executive Vice President and Head of Product Strategy Team of Visual Display Business.

Tuto krabici nevyhodíte

Samsung není rozhodně první společností, která zákazníkům dodává krabice, jejichž osudem nemusí být nutně jen rozšlapání a hození do kontejneru. Dokonce i na českém trhu existuje několik značek, které jsou v této oblasti velmi inovativní. Internetový prodejce zboží pro děti Feedo na své krabice tradičně dodává obrysy předmětů, jakou jsou autíčka či meče, které mohou sloužit jako velkoformátové omalovánky. Zároveň ale vytváří krabice, jež mohou samy fungovat jako stavebnice. Jednou z nich je krabice, kterou (jak ukazuje následující video) snadno přeměníte v hrad.

Tato krabice dokonce získala před dvěma lety ocenění „Obal roku 2018“. Feedo nicméně sdílí mnoho návodů ilustrujících, jak můžete i z obyčejných krabic udělat zajímavou hračku pro děti, například auto.

Toto není paywall.

Je skvělé, že odebíráte náš newsletter s přehledem toho nejlepšího z Marketing Journalu. Děkujeme za to! Aktualizací svého účtu provedete registraci do prémiového členství, s nímž můžete nadále číst bez omezení všechny články na našem webu.

Nic vás to nebude stát a jsou s tím spojené jen samé výhody.

S prémiovým členstvím získáte zdarma:

  • přístup k tomuto článku;
  • přístup k veškerému prémiovému obsahu;
  • a navíc zajímavé slevy na marketingové workshopy.

Vyplňte registrační formulář níže a budeme vědět o tom, pro koho píšeme a co vás nejvíc zajímá.


Napište prosím e-mailovou adresu, na kterou vám již chodí newsletter Marketing Journalu. Pomůžete nám tak váš účet spárovat.


Na Marketing Journalu vás zajímají témata:


Jak byste definovali hlavní náplň vaší práce?


Kolik let jste v oboru?


Pracujete primárně jako:   



Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?



Štítky dokumentu: Budování značky Podpora prodeje
Sdílejte tento článek:
Podobné články: