Twitter baví billboardovou kampaní s přáním k novému roku

31. 12. 2020 | Petr Michl
Taky se radši ani neodvažujete přemýšlet nad tím, co pro nás chystá rok 2021? I tyto pocity přináší novoroční kampaň Twitteru.

Twitter už tento recept zopakoval několikrát: posbírat relevantní a zábavné tweety k určitému tématu a povýšit je z digitálního prostoru do reálného světa, na venkovní reklamní plochy. Tentokrát je tématem uvítání roku 2021.

Pamatujete si, jak jsme si přáli v prosinci 2019 vše nejlepší do nového roku? Ano, to krutě nevyšlo. Není tak divu, že tentokrát jsou lidé a také výběr Twitteru poněkud opatrnější.

Ostatně recenze na uplynulý rok nejsou nejlepší.


Kdyby byl rok 2020 řidičem vozu. Prostě byste na něj zakřičeli, ať zastaví u krajnice. Vy to radši dojdete po svých.

Toto není paywall.

Registrujte se zcela zdarma a získáte:

  • přístup k tomuto článku;
  • přístup k veškerému prémiovému obsahu;
  • každotýdenní newsletter s přehledem toho nejlepšího;
  • možnost soutěžit o zajímavé ceny;
  • a navíc zajímavé slevy na marketingové workshopy.

Vyplňte registrační formulář níže a budeme vědět o tom, pro koho píšeme a co vás nejvíc zajímá.


Na Marketing Journalu vás zajímají témata:


Jak byste definovali hlavní náplň vaší práce?


Kolik let jste v oboru?


Pracujete primárně jako:   



Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?



Štítky dokumentu: Kreativní inspirace Twitter
Sdílejte tento článek:
Podobné články: