Ukrajina startuje globální reklamní kampaň, která oslavuje odvahu národa

14. 4. 2022 | Barbora Vičarová
„Hrdinství nemá barvu, má totiž dvě barvy.” Ukrajinská vláda přichází s velkou kampaní, která buduje hrdinské jméno jejich národa. A díky jasnému a efektivnímu provedení ukazuje, jak dobře umí strategicky přemýšlet i v té největší krizi.

I v časech válečných platí, že není radno podcenit dobrý marketing. A toho si je vědoma Ukrajina, která v posledních dnech startuje velkolepou globální kampaň, která vyzdvihuje nezdolné hrdinství tohoto národa. Celá iniciativa vznikla na popud ukrajinské vlády ve spolupráci s úspěšnou kyjevskou reklamní a kreativní agenturou Banda. Ta má na svém kontě mnoho ocenění, včetně Effie nebo Cannes Lion, a i v tomto případě ukazuje, jak lze hlubokou emoci předat jasně, stručně a efektivně. 

Hrdinství nemá barvu, má totiž dvě barvy

Jednoduché 10-tivteřinové videospoty předávají jasné a stručné poselství. Pohled na třepotající se ukrajinskou vlajku doprovází výmluvný voiceover: 

„Hrdinství nemá barvu, má totiž dvě barvy.”

Toto není paywall.

Registrujte se zcela zdarma a získáte:

  • přístup k tomuto článku;
  • přístup k veškerému prémiovému obsahu;
  • každotýdenní newsletter s přehledem toho nejlepšího;
  • možnost soutěžit o zajímavé ceny;
  • a navíc zajímavé slevy na marketingové workshopy.

Vyplňte registrační formulář níže a budeme vědět o tom, pro koho píšeme a co vás nejvíc zajímá.


Na Marketing Journalu vás zajímají témata:


Jak byste definovali hlavní náplň vaší práce?


Kolik let jste v oboru?


Pracujete primárně jako:   



Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?



Sdílejte tento článek:
Podobné články: