Vaše dnešní dávka roztomilosti: populární tokijská kočka z digitálního 3D billboardu má nového kamaráda

8. 11. 2021 | Eva Dragulová
Letos v létě japonské Šindžuku rozmňoukala 150metrová 3D kočka. Ta si teď na digitálním billboardu v rámci nové kampaně od značky iRobot hraje se zcela novou Roombou.

Když se v červenci tohoto roku v tokijské čtvrti Šindžuku objevila na obřím billboardu roztomilá 3D kočka, spustila poprask. LED obrazovka o ploše téměř 155 metrů čtverečních zabírá totiž celá tři patra a umožňuje promítat obraz ve 4K. Veliká kočka proto působí jako živá, trojrozměrná iluze je dokonalá, jen se jí dotknout. Japonci navíc mazlíčky milují, kočky obzvláště. Tito chlupáči pro ně totiž symbolizují štěstí a pohodu. 

Kočka se ráno se spuštěním reklamní plochy budí v 7 a ukládá se ke spánku v 1 ráno, když ji vypínají. Zvíře mňouká, protahuje se, dělá zkrátka všechny ty roztomilosti, co vaši domácí mazlíčci obvykle dělávají. Kočka měla inzerentům především ukázat, jak mohou obrovskou reklamní plochu dobře využít k propagaci svých výrobků. A toho se chopil výrobce robotických vysavačů a ke kočce k radosti všech přibyl na velkou obrazovku kamarád. Nejnovější model vysavače Roomba. Kočky a Roomba – to je téma. Na internetu najdete spoustu vtipných videí, v nichž tito čtyřnozí tvorové hrdě jezdí na vysavači nebo se ho snaží alespoň ulovit. A podle počtu zhlédnutí je to oblíbená kratochvíle spousty lidí. 

Toto není paywall.

Je skvělé, že odebíráte náš newsletter s přehledem toho nejlepšího z Marketing Journalu. Děkujeme za to! Aktualizací svého účtu provedete registraci do prémiového členství, s nímž můžete nadále číst bez omezení všechny články na našem webu.

Nic vás to nebude stát a jsou s tím spojené jen samé výhody.

S prémiovým členstvím získáte zdarma:

  • přístup k tomuto článku;
  • přístup k veškerému prémiovému obsahu;
  • a navíc zajímavé slevy na marketingové workshopy.

Vyplňte registrační formulář níže a budeme vědět o tom, pro koho píšeme a co vás nejvíc zajímá.


Napište prosím e-mailovou adresu, na kterou vám již chodí newsletter Marketing Journalu. Pomůžete nám tak váš účet spárovat.


Na Marketing Journalu vás zajímají témata:


Jak byste definovali hlavní náplň vaší práce?


Kolik let jste v oboru?


Pracujete primárně jako:   



Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?



Sdílejte tento článek:
Podobné články: